Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hello
Åh, vad fin! :app:

Hur har du gjort för att få till håret så snyggt? Jag har sytt tre stycken, men ingen är på långa vägar så där snajdiga i håret!!

Mina flickor har fått varsin som speglar dem själva lite i 1-årspresent! Vem är Vera till?
Användarens profilbild
Av Asereht
Jättesnygg! Udnrar också över håret. De jag gjort har inte på långa vägar blivit lika snygga i håret! :)
Användarens profilbild
Av mejamy
Superfin! :heart: Och håller med om att det är en "besjälad" docka! :D

Har också två waldorfdockor här hemma. En som en släkting sytt och en som jag hittade på secondhand för (håll i er nu) 15 kr! :shock: Den sistnämnda ska Joy få i julklapp :).
Användarens profilbild
Av eedar
Åh vad underbart! sjalbarn är verkligen rätta stället för bekräftelse! :D :heart:
Tack för komplimangerna! Det tog mej ungefär fyra hela dagar att sy henne(jag har ju det privelegiet att få göra sånt i min utbildning :D )
så ska jag sälja blir de nog förskräckligt dyra :wink: Nej men vill man köpa dockor så kan jag varmt rekommedera www.waldorfdockor.com de är såå fina! Jag funderade på att ge henne till Varja i julklapp,men dels så har hon redan två ljushyade waldorfisar, i såfall vill jag ge henne en mörk(mitt nästa projekt..) Och dels är jag själv så kär i Vera så jag kan nog inte ge bort henne!! Ha ha.
Användarens profilbild
Av eedar
just det håret, jag sydde först ett lugg lager med flera sömmar ända ner till nacken, sen ett lager åt andra hållet, med en söm som bena och en söm runt om. sen ytterligare ett lager med fast bena, men så lät jag en del hänga löst, och sydde fast en del på sidorna... Äh det var svårt att förklara!! hoppas ni förstår..
Användarens profilbild
Av melon
eedar skrev:Åh vad underbart! sjalbarn är verkligen rätta stället för bekräftelse! :D :heart:
Tack för komplimangerna! Det tog mej ungefär fyra hela dagar att sy henne(jag har ju det privelegiet att få göra sånt i min utbildning :D )
.
Vad är det för skojsig utbildning du går? Den vill jag också gå!!! :wink:
Användarens profilbild
Av Fina
Den blev helt underbar! :love: Klart du ska få en massa komplimager när du gör så fint! :D
Har själv tänkt rätt länge nu på att göra en, men jag kommer aldrig riktigt till skott, känns som att den är lite krånglig att göra. :wink:
Och jag vill också veta, vad är det för utbildning du går?
Användarens profilbild
Av eedar
:wink: jag läser till waldorfförskolelärare!! :D
Av tumbler
Första coola, tuffa waldorfdockan jag har sett! :D
Användarens profilbild
Av melon
eedar skrev::wink: jag läser till waldorfförskolelärare!! :D
*döh* :duh: såklart...
Användarens profilbild
Av Fina
marcy skrev:Finns det nånstans man kan köpa färdiga satser och sy själv?
Jag ha råkat ramla över en del sånna sidor, men varit dum nog och inte sparat länkarna. Ska kolla...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?