Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad säger ni - ska vi köra ett byte igen? :)

Så här går det till:
Varje bytesdeltagare skickar 100g garn, 100g te och 100g choklad till någon.

När det är bestämt att bytet ska genomföras så startas en lista här i tråden där var och en skriver sitt nick och lite information om vilken typ av garn hen brukar använda, vilka te- och chokladtyper hen föredrar eller kanske inte konsumerar alls och eventuella allergier. Ett pm med adressuppgifter och information om eventuell pälsdjursallergi och eventuellt pälsdjursinnehav skickas till bytesfixaren (alltså mig). Efter sista anmälningsdatum lottas byteskompisar och bytesfixaren informerar om vem som ska skicka till vem. Sedan fixar och skickar alla sina paket inom en viss tid.

Sista anmälningsdatum är 19/4 och sista datum att skicka är 3/5.
Senast redigerad av Miltonia den lör apr 11, 2015 11:06, redigerad totalt 1 gånger.
Av Smultronbarn
Jag funderar lite på att vara med, men undrar vilka tidsramar det är? Tänkte bara att det är lite påskfagar å sånt i antågande :wink:
Av Miltonia
Smultronbarn skrev:Jag funderar lite på att vara med, men undrar vilka tidsramar det är? Tänkte bara att det är lite påskfagar å sånt i antågande :wink:
Det är inget bestämt, kom gärna med önskemål! :-)
Användarens profilbild
Av Snurrfian
jenn79 skrev:Åh vad roligt det låter. Synd bara att jag inte år någon snabbstickare
Men du behöver inte vara någon snabb stickare, bara skickare! ;)
Av Miltonia
Snurrfian skrev:
jenn79 skrev:Åh vad roligt det låter. Synd bara att jag inte år någon snabbstickare
Men du behöver inte vara någon snabb stickare, bara skickare! ;)
Precis! :tumup:
Användarens profilbild
Av Eyia
Nä, nu bestämmer jag mig för att vara med! :D Skulle vi ha en lista eller?

Eyia: Gillar inte marzipan eller lakrits, och inte allt för mörk choklad. Favorit teer är chai av olika slag, gillar inte rooibos eller fruktteer. Tycker om klara färger, inte pasteller och föredrar naturmaterial.
Glömde bort, men såg nu att anmälningstiden var några dagar till. Då vågar jag nog vara med i alla fall tror jag. :tumup:
Deltagare

Miltonia - Stickar, virkar och nålbinder. Föredrar naturmaterial, inblandning av syntet funkar. Dricker grönt, vitt och ibland rött te och älskar all form av choklad. Jag tål inte gluten, nötter, mandel, jordnötter, mjölk, sesam och soja. Lecitin och "spår av" går bra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?