Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Bytestemat för mars är band.

Tolkningen är fri. Du kan väva, virka, sticka, knyppla band i valfritt material eller stansa metallband om du vill. :tumup: Du kan göra banden själv eller köpa dem. Du kan köpa något som redan är försett med band och skapa något nytt av det, eller göra hallonremmar. :mums: Begreppet band är vitt! :vågen:

Anmälan med PM till TS senast 14/3. Pysslet ska vara skickat under veckan efter påsk, så att den som är ledig och pysselsugen under långhelgen kan få greja då.

Tankar, funderingar, allergier och önskemål tar vi i tråden. :tumup:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
:app:

Fryle: Tycker om färg och naturmaterial.

Snurrfian: Tycker om allt förutom pastelligt, men gärna naturmaterial! Inga allergier! :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Juliusdotter skrev:Det står helt still i huvudet, band....
Vilken stickning som helst kan prydas med ett påsytt band! :tumup:

Eller så stickar du något bandigt.

Eller köper fina överlakan med påsydda band och syr något nytt av dem.

Eller... :wink:

Själv har jag inte kommit på något ännu, men det kommer med all säkerhet! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av isbl
Jag vill ha något praktiskt och användbart. Gillar färg, favoritfärger är nog turkos/petrol, lila och röd/vinröd + regnbåbsfärgat 8) Uppskattar även retro/old school/gamla tekniker och mönstrat. Helst naturmaterial också, gärna återbruk.
Användarens profilbild
Av camsch
Jag tassar för att hitta tillbaks då dottern somnat :-)
Vill vara med, absolut!
Användarens profilbild
Av Fryle
Fryle: Tycker om färg och naturmaterial. Gillar återbruk och praktiskt användbara saker. Men någon typ a liten väggdekoration att ha på jobbet kunde också vara trevligt.

isbl: Jag vill ha något praktiskt och användbart. Gillar färg, favoritfärger är nog turkos/petrol, lila och röd/vinröd + regnbåbsfärgat 8) Uppskattar även retro/old school/gamla tekniker och mönstrat. Helst naturmaterial också, gärna återbruk.

Snurrfian: Tycker om allt förutom pastelligt, men gärna naturmaterial! Inga allergier! :D
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
Fryle skrev:
Juliusdotter skrev:Det står helt still i huvudet, band....
Vilken stickning som helst kan prydas med ett påsytt band! :tumup:

Eller så stickar du något bandigt.

Eller köper fina överlakan med påsydda band och syr något nytt av dem.

Eller... :wink:

Själv har jag inte kommit på något ännu, men det kommer med all säkerhet! :mrgreen:
Tack för tipsen, skall se om fantasin kan få fart innan jag bestämmer mig för att vara med.
Av Smultronbarn
Tassar för att anmäla mig! :tumup:
Användarens profilbild
Av AnKa
Fryle: Tycker om färg och naturmaterial. Gillar återbruk och praktiskt användbara saker. Men någon typ a liten väggdekoration att ha på jobbet kunde också vara trevligt.

isbl: Jag vill ha något praktiskt och användbart. Gillar färg, favoritfärger är nog turkos/petrol, lila och röd/vinröd + regnbåbsfärgat 8) Uppskattar även retro/old school/gamla tekniker och mönstrat. Helst naturmaterial också, gärna återbruk.

AnKa: fyller på mer sen
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Åh! Så roligt med ett byte! Precis vad jag längtat efter!! :app:

AnKa: fyller på mer sen

CrazyMagpie: Hänvisar till min blogg - den tror jag ger en rätt bra bild av vad jag gillar! :D

Användarens profilbild
Av Fryle
Sista dagen för anmälan. Camsch? Smltronbarn? Juliusdotter? Några fler?
Användarens profilbild
Av camsch
Fryle skrev:Sista dagen för anmälan. Camsch? Smltronbarn? Juliusdotter? Några fler?
Jösses, detta hade jag förträngt!
Ska se om jag klarar att fixa på en gång på mobilen...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?