Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilith
Jag behöver sy en meitai till.. Jag har sytt en tidigare i ikeas tyg LENDA (efter tips här :vågen: ) och den blev verkligen jättebra!

Tyget är ganska stadigt, men ändå mjukt och lite stretchigt på diagonalen (tror jag). Problemet är att jag inte alls gillar färgerna! Så vad för tyg kan jag välja istället och var köper jag det?
Av lilith
Det ska vara breda axelband, vadderade med 2-3 lager fleece, alltså inte utbredbara. Kan det ändå vara idé att sy av en vävd långsjal? (Är lite rädd att förstöra en fin sjal bara :oops:)
Användarens profilbild
Av SCSI
Ska man ha utbredbara remmar tycker jag att sjal är bäst faktiskt. Jag såg en billig röd stork här nånstans för inte så länge sen?
Annars är de skönaste meitairemmarna jag testat melkajens vadderade i babycord (smal manchester).

Jag hade ordenlig ångest när jag klippte i en sjal första gången, men man vänjer sig. =) (eller ja. När jag sytt av andras sjalar jag jag fortfarande ångest över att det ska bli fel, men men)
Av lilith
Mest på grund av tidsbrist, dålig tajming och brist på egen-shopping-tid blev det ändå IKEAs Lenda-tyg.. Men jag hade nog gärna sytt av vävd långsjal om jag hittat en i tid.. :lol:

Sen tar det en evig tid att få åbäket sytt också, en kvart här och där liksom ger ingen riktig kontinuitet i arbetet precis :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?