Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av olga
:D Så har man hittat hit :P

Jag funderar lite kring vad för slags bärredskap som kan passa när man fort blir trött i ryggen, p.g.a. taskiga muskler :?: Jag får liksom snabbt ont precis i mitten av ryggen där BH-bandet går när jag kånkar runt på min lilla 9 kg bebbe.

Input :?:
Av tumbler
Välkommen säger jag med. :D

Har du ont i ryggen tycker jag inte du ska göra om din långsjal till ringsjal. :wink: Ringsjal är bra att ha som supplement för kortare stunder men ger ju sned beslastning av ryggen.

Jag har själv stora problem med ryggen (sned rygg mm) och det bästa för mig är att bära på ryggen med vävd långsjal, se till att få barnet tillräckligt högt upp och väldigt nära min kropp och sen inte bära för länge.

Är det frågan om att dina muskler inte är tillräckligt starka kan du kanske träna ryggen?
Av olga
Sagas mamma skrev: Är det frågan om att dina muskler inte är tillräckligt starka kan du kanske träna ryggen?
He he :oops: Jo, träna ryggen och träna öht tillhör väl ett av mina icke scensatta livsprojekt :roll: :hide:

Jag har försökt flera gånger att få upp henne på ryggen, men jag tycker att det är läskigt, hon hamnar snett hela tiden :? :help:
Av Aelia
olga skrev: Jag har försökt flera gånger att få upp henne på ryggen, men jag tycker att det är läskigt, hon hamnar snett hela tiden :? :help:
Det är inte lätt i början, träna träna och träna och du kommer att lära dig till slut
Användarens profilbild
Av anx
Min rygg som är paj mellan skulderbladen gör oftast inte alls ont om jag bär i MT på magen.
På ryggen kan jag däremot inte bära långa stunder.
Men du verkar ju bära på magen, så det var väl inte mycket till tips...
Av olga
:D Helst vill jag faktiskt ha henne på ryggen :P Jag vill kunna springa runt och greja utan att ha henne i nyllet :roll:

Jag får väl träna på att knyta och kanske komplettera med en Ergo...
Av Aelia
olga skrev::D Helst vill jag faktiskt ha henne på ryggen :P Jag vill kunna springa runt och greja utan att ha henne i nyllet :roll:

Eller Beco :roll: Den är snyggare/size]
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:
olga skrev::D Helst vill jag faktiskt ha henne på ryggen :P Jag vill kunna springa runt och greja utan att ha henne i nyllet :roll:

Eller Beco :roll: Den är snyggare/size]
håller med :lol:
Av tumbler

På sjalträff kan andra ju hjälpa dig :) Det är sååå bra att ha någon som visar i början!
Användarens profilbild
Av jag71
Jag säger att du ska ta dig till en sjalträff. Uppsalaborna är trevliga (jag är ju inte partisk då U-a är min barndomstad :) )och hjälper gärna till så be om hjälp där. jag fick upp min skrutt på ryggen men det kändes inte säkert och så fick jag för mig att jag satte honom fel från början men efter två minuter med hjälp så var det så enkelt. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?