Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har fått ett fantastiskt fint julpaket! :vågen:
Vet dock inte från vem. :hmm:
Bild
Användarens profilbild
Av HPe
Trulsamin, hoppas de passade!
Kul att de kom till direkt användning. :D :heart:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Fryle skrev:Jag har fått ett fantastiskt fint julpaket! :vågen:
Bild
Jag är skyldig! :rodna: :D Kul att du tyckte om det! Jag hade väldigt roligt när jag broderade! :lol: Hoppas att den kommer till användning! Jag hoppas även att chokladen fungerar! Jag blir alltid lite nervös när det kommer till allergier efter att ha sett en vän få en reaktion på nötter och fick åka ambulans.
Användarens profilbild
Av Fryle
Snurrfian skrev:
Fryle skrev:Jag har fått ett fantastiskt fint julpaket! :vågen:
Jag är skyldig! :rodna: :D Kul att du tyckte om det! Jag hade väldigt roligt när jag broderade! :lol: Hoppas att den kommer till användning! Jag hoppas även att chokladen fungerar! Jag blir alltid lite nervös när det kommer till allergier efter att ha sett en vän få en reaktion på nötter och fick åka ambulans.
Tack! :heart: Det var verkligen ett paket till just mig, och den chokladen fungerar alldeles utmärkt. :mums:
Den broderade börsen kommer jag att ha mina lunchpengar i på jobbet. :tumup: Och garnet passar ihop så fint med bandet att jag nog gör något ihop av dem. Chokladen har jag inga långtgående planer för. :roll:
Användarens profilbild
Av Trulsamin
HPe skrev:Trulsamin, hoppas de passade!
Kul att de kom till direkt användning. :D :heart:
Det gjorde de, jag är alltid orolig för strumpor just för att jag har så sjukt höga anklar men de passade även där :D De användes hela dagen igår, verkligen jättesköna och så bra för mig eftersom jag verkligen tycker att det är såååå tråkigt att sticka strumpor (Men stora koftor som tar ett halvår går visst bra?!) och jag bara har ett par varmstrumpor och de är tunna...
Användarens profilbild
Av Fryle
Har alla fått sina julklappar? :D
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Tusen tack för den fina klappen lilla trasdockan!
Jag fick ett överlevnadsarmband ( stod och kollade på sådana i en affär för ett tag sedan men köpte aldrig) ett halsbandshänge och te.
Funderar över plasten? Är det bara att klippa ut figurer och stryka på kläder odyl?
Av Smultronbarn
exiteme skrev:
Maddemoa skrev:
Fryle skrev:Har alla fått sina julklappar? :D
Undrar också? Är det någon som inte fått?
Jag vet inte om Smultronbarn har fått mitt. Hon har inte varit inloggad på ett tag.
Hej här är jag! :hello: Förlåt, har varit lite mycket här så har inte orkat sjalbarna, förlåt. (Min mormor gick bort just innan jul.) Men ja jag har fått paket! :vågen: Tack så mycket! :loving:

Blev jätteglad när det kom i brevlådan. Trodde först det var "julklapssbytet", för att jag inte kunde klura ut vad som var det hemmapysslade. :oops: Men nu sitter jag här och är rå-impad, för visst har du gjort garnet själv? :mrgreen:
Av Smultronbarn
lilla trasdockan skrev:gaah. Kommer inte ihåg hur man lägger till bild men tusen tack för julklappen :app:
Superfina mugg/ljuslyckttröjor, vackert tyg, band,blommor, roliga konfettiglas, grönt underbart doftande te och en extremt spännande choklad :vågen: te å choklad ska avnjutas i julhelgen
:love:

Vad roligt att du gillade paketet! :D
Av lilla trasdockan
Maddemoa skrev:Tusen tack för den fina klappen lilla trasdockan!
Jag fick ett överlevnadsarmband ( stod och kollade på sådana i en affär för ett tag sedan men köpte aldrig) ett halsbandshänge och te.
Funderar över plasten? Är det bara att klippa ut figurer och stryka på kläder odyl?
Hoppas armbandet passade, det är glow in the dark material.
Ja vinylen klipper du ut nått i eller skär försiktigt med skalpell och rensar bort de du inte vill ha med, lägger det sedan på tyg som tål bomullsvärme på strykjärnet, den blanka plasten upp, pressar ca 15-30sek, man får prova sig fram. Pillar bort plasten försiktigt, lägger på ett bakplåtspapper eller bit av bomullsvärme å pressar lite till.
Är apdålig på att förklara märker jag nu :whut:

Hoppas du förstår ändå :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?