Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag återkommer med mått när jag är i närheten av ett måttband, men mina fötter är st 39/40, stora händer och ett hattmått på 58/59.
Av lilla trasdockan
oj det där med mått är inge kul då jag pendlar så mycke men fötter strl 39/40, handled ca 17-18cm (gillar när det inte är tajt) tror jag har strl 18 i förlovningsringen
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Oj oj oj, jag kommer visst aldrig ihåg att mitt pysselmaterial är bortstuvat och jag bara har ett litet urval - typ en blå ikeakasse - inne i huset! Pga ombyggnation. Hoppas jag har valt bra saker dit! :p
Användarens profilbild
Av Fryle
LottaLuvin skrev:Storlekar! Fotlängd, hur långt är ultimat armband och hur stor ring? Mått runt byst och höfter? Osv i den utsträckning du orkar mäta.
Fotlängd 25 cm, bredd 10 cm. Långfinger-handlov 18 cm, handbredd 8 cm. Byst 98, höft 103.
Användarens profilbild
Av HPe
Att det ska vara så svårt att komma ihåg att mäta... :rodna: :Hahaa: :roll:
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Igång! Inte så nyskapande denna gång men tror det blir fint. Material att skicka med har jag också valt ut men inte kommit på vad för något ätbart som ska med. Hur går det för er?
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag är igång med mitt projekt! Jag bara hoppas att mitt material uppför sig som jag har tänkt, annars måste jag byta ut delar av det... ;)
Av Smultronbarn
Jag har börjat så smått jag med. :tumup: Fick en fin idé igår.

På frgan om man bahöver nåt särskilt så kom jag att tänka på att lilltjejen kommer att behöva varm mössa, vantar å sockor. :D Tänkte bara om min pysslare har idétorka. :wink:

Så var det några mått också: skostorlek ca 38,5, (tror foten är ca 24,5 cm lång), ganska bredda fötter. Handen är rätt liten och bred, får det till ca 9,5 cm mellan tumveck och tvärs över handryggen, långfinger - handens början 17 cm. Om jag mätt rätt så är bysten 98 cm och höften 100. Ring har jag ingen aning om vad jag har för mått på, men ringfingret runt om verkar vara 6,2 cm och pekfingret 6,4 cam. (Blir dock svullen om händerna ibland så kan inte ha för tighta ringar på mig).

Har jag missat nåt nu? :hmm:

Edit: huvudomkretsen verkar vara 56 cm. (Gillar dock inte för tighta mössor).
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har ordnat ätbart, tror jag har koll på pysselmaterial och funderar fortfarande på det pysslade.

Förresten kunde jag ha användning för en börs/fodral/påse för lunchpengar på jobbet, om min givare har idétorka.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har flow! :vågen:
Snart är pysslet klart.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag har ett pyssel klart, men funderar på om jag ska göra ett annat pyssel istället, får se vad jag har för ork... Har påbörjat ett annat och funderar på ytterligare ett, kan inte bestämma mig vilket jag ska göra :P
Användarens profilbild
Av HPe
Trulsamin skrev:Jag har ett pyssel klart, men funderar på om jag ska göra ett annat pyssel istället, får se vad jag har för ork... Har påbörjat ett annat och funderar på ytterligare ett, kan inte bestämma mig vilket jag ska göra :P
Ja! Precis så 'velar' jag också nu! Ha ha
Av Smultronbarn
Och jag har haft noll tid här att sätta mig känns det som... och nu sjalbarnar jag istället för att pyssla... :roll: :lol: :hide:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?