Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Snurrfian skrev:Mitt kom på lådan igår kväll, inga lappar om vem det är ifrån men lite bonus eftersom jag blev så förbaskat sen :rodna: Jag hoppas att mitt stackars offer får det imorgon, för jag tror att posten redan hade gått igår när jag lämnade inte det...
Det var nog till mig då kanske? :app:
Jag fick i alla fall paket igår! Ett jättefint med både ull och alpackagarn, mumsig choklad och gott te. Tusen tack :heart:
Maddemoa skrev:
Snurrfian skrev:Mitt kom på lådan igår kväll, inga lappar om vem det är ifrån men lite bonus eftersom jag blev så förbaskat sen :rodna: Jag hoppas att mitt stackars offer får det imorgon, för jag tror att posten redan hade gått igår när jag lämnade inte det...
Det var nog till mig då kanske? :app:
Jag fick i alla fall paket igår! Ett jättefint med både ull och alpackagarn, mumsig choklad och gott te. Tusen tack :heart:
:D Det stämmer! Hoppas att jag träffade lite rätt! :D
Får erkänna att jag är lite besviken.
Har fortfarande inte fått ngt paket och tycker att är man tre veckor sen(typ) kan man väl höra av sej.
Har full förståelse för att livet och annat kommer imellan, men... :roll:
Vitsippa skrev:
HPe skrev:Får erkänna att jag är lite besviken.
Har fortfarande inte fått ngt paket och tycker att är man tre veckor sen(typ) kan man väl höra av sej.
Har full förståelse för att livet och annat kommer imellan, men... :roll:

I det här bytet har jag både fått och skickat. Men jag måste nog ändå säga att om vi ska fortsätta med olika byten så kanske vi på något sätt måste skärpa upp (själv?)disciplinen lite och faktiskt skicka när det är sagt... :this:

Det är inte roligt alls att gå och vänta och vänta när alla andra har fått. "väntar" själv fortfarande på ett tidigare byte där det aldrig kom något. Inte kul alls när man själv har köpt fina saker och skickat... Den här gången var jag väldigt osäker på om jag ville vara med på grund av det...
Eftersom jag var sen den här gången så känner jag att jag kanske måste försvara mig lite... Ibland strular livet till sig utanför planerna och även om man gör sitt bästa så blir det inte som man har tänkt sig. Att saker blir sena tycker jag inte är hela världen, att inte skicka alls och inte höra av sig, det är värre. Jag har vid ett tidigare byte för ett par år sedan blivit utan och långt senare fick ett paket från en annan som tyckte synd om mig att jag inte fick något. Men där hörde den som skulle skicka till mig av sig och förklarade varför det hade blivit strul och jag har full förståelse.
Som sagt har jag också full förståelse för att livet kommer mellan, men efter så lång väntan kan man i alla fall höra av sej. Tycker jag.
Fördelen är att det får mej att tänka efter extra i nästa(?) byte och pusha mej själv att faktiskt (försöka!) skicka i tid. :wink:
Nu har gnälltanten fått paket!
Jättehärligt mjukt garn som nog måste bli bäbisgrejer.
Har inte hunnit smaka choklad eller te, får ta det i kväll.
Tack så,mycket! :heart: :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?