Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Visst måste vi ha ett GDS julbyte i år också?! Den brukar vara en av de bästa julklapparna för mig!

Saxat från förgående års tråd:
en pysslad sak (valfri teknik)+ lite pysselmaterial + något ätbart (som kan var köpt).
Inga stora saker men en mysig present så där till jul, är det någon som skulle vara intresserad av det?

Jag tänker att det pysslade inte behöver vara något stort utan det skall vara roligt och överkomligt. Det behöver heller inte vara jultema på det. Pysselmaterial är allt man kan använda att pyssla med, endast fantasin sätter gränser; garn, tyg, papper, mosaik, glas, pärlor, dekorationer, spetsar, färg, material till ljus eller tvåltillverkning osv.osv.

Anmälan till mig senast 14/11.
Skicka ett pm till mig och anmäl dig även här i tråden. Skriv gärna något om dig själv såsom favoritfärger, vad du helst pysslar med, kön och ålder på barn, ev allergier, kaffe eller te? osv.

Några som är intresserade?

Sista skickadag 16:e december så det hinner fram till julafton.
Användarens profilbild
Av HPe
Å! :app:
Vet inte om jag orkar i år, men tassar helt klart. Vore så kul. :D
Användarens profilbild
Av exiteme
Jag får ju inga andra julklappar, så självklart är jag med här. Älskar sjalbarnsjulklappen! :vågen:

exiteme: Gillar hysteriskt färgglatt, svart, silver, naturmaterial, galet & ickegalet. Dvs är lättroad. :)
Föredrar saker att använda framför prydnadssaker. Inga allergier, men jag klarar inte minsta lilla stickigt material runt halsen.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag fick en sån fin julklapp förra året.
Anmäler mig när jag sitter vid datorn.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
exiteme: Gillar hysteriskt färgglatt, svart, silver, naturmaterial, galet & ickegalet. Dvs är lättroad. :)
Föredrar saker att använda framför prydnadssaker. Inga allergier, men jag klarar inte minsta lilla stickigt material runt halsen.
Trulsamin Gillar färg, naturmaterial, inga allergier men har pälsdjur (så dåligt att para ihop mig med en pälsdjursallergiker) Jag stickar, syr och gör egna salvor/tvål.
Användarens profilbild
Av Fryle
Fryle: Gillar naturmaterial, alla färger, choklad (helst inte mörk). Stickar, virkar, syr. Allergisk mot nötter (tål spår av samt mandel, jordnötter och kokos). Har katter.
Trulsamin Gillar färg, naturmaterial, inga allergier men har pälsdjur (så dåligt att para ihop mig med en pälsdjursallergiker) Jag stickar, syr och gör egna salvor/tvål.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Fryle: Gillar naturmaterial, alla färger, choklad (helst inte mörk). Stickar, virkar, syr. Allergisk mot nötter (tål spår av samt mandel, jordnötter och kokos). Har katter.
Maddemoa: Gillar naturmaterial, starka färger, stickar, virkar, har börjat spinna lite på slända. Gillar återbruk. Dricker te, grönt och svart. Älskar choklad men tål inte nötter eller mandel(spår av går bra)
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
LottaLuvin:[/] Gillar naturmaterial, gärna ull till min slända eller ditt favvogarn. Färgglatt eller lugnt och harmoniskt. Äter inte socker, mjöl, sötningsmedel.
Maddemoa: Gillar naturmaterial, starka färger, stickar, virkar, har börjat spinna lite på slända. Gillar återbruk. Dricker te, grönt och svart. Älskar choklad men tål inte nötter eller mandel(spår av går bra)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?