Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
Jag tittade på en tricotti (på Stellaris) idag. Som jag ser det så fungerar den som magknytningar men utan smokingbältet. Jag kör dubbelt-omslu-II (eller vad det heter) med min BabyBundler och med sonen som nu är 6 mån , 7,9 kg så hade det inte gått utan smokingbältet. Han hänger bakåt med överkroppen utan rädsla. Då säras de korslagda axelbanden.
Så hur kan det fungera med de dubbla sjalarna?

(Nu tänker jag inte köpa någon sådan, men jag funderar ändå.)
Användarens profilbild
Av Anna
ja det är nackdelen, de funkar inte bra för barn som böjer sig bakåt så, då är det omslutan knytningar som gäller eller att man ser tilla tt få tyget ända upp i nacken och ordentlgit överlappat. Nu har jag inte testat tricotti, men på carry me så är tyget ganka stadigt, mycket skilnad mellan det och ex moby tyget.
Användarens profilbild
Av annikar
Hade en tricotti när Samuel var yngre. Och jag tyckte att det var precis så, att den delade sig på mitten eftersom han var och är en riktig luta-sig-bakåt-bebis.
Det var jättebra när jag skulle ta på mig sjalen utomhus på vintern, inga ändar som släpade i marken.
Dessutom tyckte jag att den var för stor, rumpan hamnade för långt ner så det blev tungt.
Men det jag hade beöhövt var en ringsjal för snabbärning.
Användarens profilbild
Av mica
Vad "bra" att jag förstått rätt. Hmm, man kanske kunde sätta en knapp eller nåt.
Användarens profilbild
Av mica
Funderar...hmm, men egentligen så kanske det inte skulle bli så mycket krångligare än att stå där med 5 meter tyg? Fast jag vill inte tänka på kostnaden.

(Är inne och flamsar på Familjeliv. Det smittar visst av sig här.)
Användarens profilbild
Av emmahawk
www.theslingset.com den här har jag varit sugen på ett tag, folk som har använt den verkar jättenöjda och den har onekligen ett antal kombinationsmöjligheter. Det gäller väl bara att man ser till att få rätt stl på "påsarna" så blir det nog riktigt stadigt.
Användarens profilbild
Av mammahappy
emmahawk skrev:www.theslingset.com den här har jag varit sugen på ett tag, folk som har använt den verkar jättenöjda och den har onekligen ett antal kombinationsmöjligheter. Det gäller väl bara att man ser till att få rätt stl på "påsarna" så blir det nog riktigt stadigt.
Ja den verkar verkligen "jättehäftig"
Massor med möjligheter.
Men den verkar gå att "knäppa". Så då går det ju att justera storleken
Användarens profilbild
Av emmahawk
Ja den sk supporten går att spänna, men de 1-2 påsarna har fast stl som jag förstått det. Men det går säkert att justera just med supportbältet. :)
Användarens profilbild
Av Måsen
emmahawk skrev:Ja den sk supporten går att spänna, men de 1-2 påsarna har fast stl som jag förstått det. Men det går säkert att justera just med supportbältet. :)
Jag tycker att det på bilderna ser ut som det bara är en påse och ett justerbart supportbälte. Finns det någon bild där man använder två påsar, som jag har missat?
Användarens profilbild
Av emmahawk
om man går in på photogalleri och sen klickar sig fram så finns det lite olika varianter med både 1, 2 och supportbälte. Ibland är det lite svårt att se, men på visas står det angivet vad som används har jag för mig. :)
Av Aelia
emmahawk skrev:www.theslingset.com den här har jag varit sugen på ett tag, folk som har använt den verkar jättenöjda och den har onekligen ett antal kombinationsmöjligheter. Det gäller väl bara att man ser till att få rätt stl på "påsarna" så blir det nog riktigt stadigt.
Den var jätte fin..."vill ha"....men jag hitta inte priset :oops: :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?