Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Först sydde jag en drakmössa lite på frihand. Bina hade ju köpt en sådan fin tillsammans med en sjal, och eftersom sonen är draktokig så trodde jag att det var ett öppet mål. Men nix. Fel färg. Grön ska den vara. Drakar är inte grå! Det blir bara till att sy en ny.

Bild

Sedan sydde jag en jeanshätta och fodrade med fleece. Tyvärr så fyllde fleecen väl mycket, så storleken blev lite i minsta laget för Ellen, så den slutar väl långt upp i pannan. Lite nöjd över den broderade blomman är jag i alla fall

Bild

Tja. Man kan inte lyckas med allt...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Anso
Hurra, de var snygga saker!!! :vågen: :vågen:
Nu vet jag att det blir snyggt med jeanshätta, har haft lite funderingar på det till lille David. :D
Användarens profilbild
Av Lydia
hättan skulle passa till våran jeanssjal 8)
Av eamane
Kosmos skrev:Jättefina saker trots misslyckandet :wink:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Helma
sytt lite på fri hand :shock: Hur snygg drakhätta som helst, fast ja just det, fel färg :wink: Hättan var jätte söt.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jättefina grejer du sytt!
Användarens profilbild
Av Innana
Kaja, färga mössan grön då! Blir supersnyggt med lite skiftningar av det gråa i.
För supersnygga var de hur som helst, båda mössorna :)
Användarens profilbild
Av Kaja
Innana skrev:Kaja, färga mössan grön då! Blir supersnyggt med lite skiftningar av det gråa i.
För supersnygga var de hur som helst, båda mössorna :)
Går nog inte. Misstänker att det är för mycket lycra i den, för det var SUPERSTRETCHIGT material. Den satt bra, både på mig och Ellen och då skiljer det väl sig 10 cm i huvudomfång.

Här kommer ni och ÖSER beröm över mig, jag hade mest behövt lite "tycke-synd-om" för att det inte blev som jag hade tänkt mig... 8)

Tack å bock i alla fall! Återkommer när jag har gjort icke-misslyckade saker...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Squig
Kaja skrev:
Här kommer ni och ÖSER beröm över mig, jag hade mest behövt lite "tycke-synd-om" för att det inte blev som jag hade tänkt mig... 8)

Tack å bock i alla fall! Återkommer när jag har gjort icke-misslyckade saker...

//Kaja
Så synd att du har gjort så supersnygga mössor... :rock:
Användarens profilbild
Av kattta
Ja fy vilka hemska mössor! :wink:

Jag har åxå gjort en jeanshätta, eller rättare sagt, försöker...sonen (10 månader) är allt annat är villig att prova den.
Så jag har hitills inte lyckats se vart den är förstor...lär aldrig blir klar med den :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?