Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HPe
Håller på att sticka en Spidemanmössa till Skrutt. Ull.
Brukar alltid köra några varv resår i början för att kanterna inte ska rulla sej, men tänkte inte påse t den här gången. :roll:
Den rullar sej alltså utåt längst ner= inte som jag vill ha det + att delar av mönstren försvinner i rullen.
Vill verkligen inte sticka om den(men måste jag så måste jag...), tror ni det räcker att lägga den blöt i press då den är klar? Andra förslag?
Användarens profilbild
Av HPe
Aborre skrev:Virka en kant eller plocka upp maskor och sticka till resår?
Kan inte virka och plocka upp är reservplanen, men hade hoppats på att slippa... :wink:
HPe skrev:
Aborre skrev:Virka en kant eller plocka upp maskor och sticka till resår?
Kan inte virka och plocka upp är reservplanen, men hade hoppats på att slippa... :wink:
Jag tror inte att du slipper...
Användarens profilbild
Av isbl
Tror också att du måste plocka upp, men du skulle ju kunna testa att vika in kanten och sy fast den. Kanske inte blir så slätt iofs, och det kanske också förstör mönstret?
Användarens profilbild
Av HPe
Tja, vad gör man inte när allsmäktiga SB tipsar. ;) Får testa med resårkant nertill, blir det inget bra får jag väl sticka om mössrackarn. :wink:
Aborre skrev:Går det inte att sy fast ett lite brett band längst ner då?
Skulle kunna funka, mej jag o sy... Alltså, jag har häftat upp mina jobb-byxor så de inte ska vara för långa... :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?