Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Någon mer än jag som tycker det börjar bli dags för ett sådant byte igen? :)

Uppdatering:
Här kommer lite instruktioner.

Bytet går till så att alla som vill vara med anmäler sig genom att
1) skriva in sig på deltagarlistan i den här tråden med nick och lite information om vilka typer av garn, te och choklad hen föredrar eller vill undvika, eventuella allergier och annat som kan vara av betydelse för bytet
2) skicka ett pm till mig med namn och adress

Efter sista anmälningsdag lottar jag byteskompisar och meddelar var och en via pm vem hen ska skicka till och adressuppgifter till den personen.

Utifrån informationen som byteskompisen lämnat i listan här i tråden ska sedan 100g garn, 100g te och 100g choklad införskaffas och skickas senast överenskommet datum.

Alla är välkomna, såväl gamla som nya bytare! :)
Senast redigerad av Miltonia den ons okt 01, 2014 22:16, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
:tumup:
Användarens profilbild
Av Ketronya
Ja! :)
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Aborre skrev:Hur fungerar bytet? Vad är det för typ av krav? Måste allt vara lyxigt? Storlek, prisklass, mängd osv?
Absolut inte lyxigt, utan väl genomtänkt! :D Det brukar vara 100 g choklad, 100 g garn och 100 g te som riktvikt! ;)
Av Miltonia
Aborre skrev:
Snurrfian skrev:
Aborre skrev:Hur fungerar bytet? Vad är det för typ av krav? Måste allt vara lyxigt? Storlek, prisklass, mängd osv?
Absolut inte lyxigt, utan väl genomtänkt! :D Det brukar vara 100 g choklad, 100 g garn och 100 g te som riktvikt! ;)
Så man presenterar en önskan eller sfär?
Var och en skriver lite kort om vilka garnkvaliteter och färger hen föredrar, vilka sorters te och choklad och eventuella allergier.

Jag skulle exempelvis kunna skriva så här: Använder helst garn i naturmaterial, dricker grönt, vitt och rött te, äter all choklad. Tål inte gluten, nötter, soja, sesam, ägg, mjölk. ."Kan innehålla spår av..." är ok.
Användarens profilbild
Av Ketronya
Jag kommer bara titta på den här gången, även om jag väldigt gärna varit med! :)
Användarens profilbild
Av millla
Tassar nyfiket här. Har inte varit med tidigare men det låter riktigt spännande. Blir man tilldelad en särskild person då och så ska man försöka plocka ihop ett paket som passar den personen?
Användarens profilbild
Av Fryle
millla skrev:Tassar nyfiket här. Har inte varit med tidigare men det låter riktigt spännande. Blir man tilldelad en särskild person då och så ska man försöka plocka ihop ett paket som passar den personen?
Ja, de som vill vara med skickar ett pm med namn och adress till den som håller i bytet. Denna lottar sedan vem som ska skicka till vem. I tråden skriver vi lite önskemål och sedan försöker vi sätta ihop paket som ska passa mottagaren.
Användarens profilbild
Av HPe
Tror sjutton jag hänger på oxå, älskade förra bytet! :app:
Användarens profilbild
Av marmite
Jag har inte varit med innan men skulle också vilja hänga på! Jag kan inte så mycket om te och är inget garnproffs direkt men choklad, det känner jag mig hemma på :D!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?