Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snurrfian
AnKa: Skickat - Fått
camsch: Skickat - Fått
Fryle: Skickat
LottaLuvin: Fått
Maddemoa: Skickat
Smultronbarn:
Snurrfian: Fått-skickat
sus: Fått

Det jag skickade till Smultronbarn glömde jag helt att ta kort på, jag kom på det när jag väl hade lyckats att packa ihop det och då ville jag inte riva upp allt igen. :rodna: Och det jag fick finns det kort på i tråden! ;)
Användarens profilbild
Av AnKa
Fryle skrev:
AnKa skrev:
Snurrfian skrev:
AnKa skrev:Jag har fått paket från snurrfian.

Ett jättefint förkläde och diskhandduk som passar perfekt i mitt kök. Jag har rött som accentfärg på köksdetaljer :tumup:
Jag älskar förkläde, tycker att det är väldens bästa plagg och är alltid på jakt efter nya roliga förkläden. Tack!

Jag har också nu äntligen tillfrisknat och lyckats få iväg mitt paket.
:lol: Jag tror inte att du har fått det från mig! ;) Jag skickade till Smultronbarn! :D Och inte gjorde jag ett förkläde heller! :D
:oops: nej du har rätt.
Det var ju Smultronbarn som skickade fina förklädet :vågen:
Jag ser ingen bild? :hmm: :wink:
Nej jag vet :oops:

Jag önskar att det inte var så besvärligt att lägga upp bilder här *instagrambortskämd*
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Finishen blir inte riiiktigt som jag helst hade velat. Men sammantaget blir den nog en ganska fin grej att få i låddan. Hoppas jag. Vi får se vad den nya ägaren tycker! Hursom, ville bara rapportera att det går framåt ganska raskt nu och att den nog ska hitta till sin mottagare i början på nästa vecka. TACK för ditt tålamod.

Det kommer med en bonusgrej fast kanske mer för att få upp nivån till normalt efter förseningen än en 'bonus' som ju är nåt EXTRA.
Användarens profilbild
Av Fryle
Fryle: Skickat - Fått
LottaLuvin: Fått - Skickat! :D
Smultronbarn:
Användarens profilbild
Av Fryle
Smultronbarn: Skickat - Fått

Jag fyllde i Smultronbarn på listan.
Nu är det bara ett paket kvar, sedan är alla i hamn! :vågen:
Användarens profilbild
Av camsch
Fryle skrev:Och jag har fått ett byte värt att vänta på. Tack Lotta Luvin! :heart:
Bild
Fina färger, men vad är det? Hur passar det in i temat (inte menat ifrågasättande alls, utan bara nyfiken :))
Användarens profilbild
Av camsch
Fryle skrev:AnKa: Skickat - Fått

:vågen:
Sus var ju i alla fall också på g, så det verkar ju bli bra det här :)
Användarens profilbild
Av sus
camsch skrev:

Japp, jag är på gång. Skulle ha gjort klart i går men blev däckad av migrän. Nu är jag ensam med barnen större delen av veckan, och i kväll har jag pysslat med fotbollsträning och lusbehandling. Men jag har inte mycket kvar om jag bara får tid att sätta mig....
Sorry igen!!!
Användarens profilbild
Av Fryle
camsch skrev:
Fryle skrev:Och jag har fått ett byte värt att vänta på. Tack Lotta Luvin! :heart:
Fina färger, men vad är det? Hur passar det in i temat (inte menat ifrågasättande alls, utan bara nyfiken :))
Ja, jag älskar grönt! Det är en bok att skriva upp vardagsglädjeämnen i och två värmande armband=varmband.
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
camsch skrev:
Bild

Tyget är en återvunnen gardin, broderigarnet har någon annan ägt om än de inte använts till något annat broderi innan. Anteckningsboken är en överskottsdito (fick två olika att ha som stugdagbok i kyrkstugan och det räcker i en evighet med en) som fick nytt jobb som vardagsglädjebok men framförallt så är tygfodralet till boken avtagbart så att det bara är att flytta över till nästa valfria A5-anteckningsbok när den är fullskriven och glädjorna får glädja en fler gånger när man dels blir extra uppmärksam på dem för att man samlar på dem, dels upplever dem och dels kan läsa dem om och om igen.
Så i min värld passar det finfint i temat. Jag kanske tolkar friare än det var tänkt. :hmm:

Varmbanden var extra för att kompensera för väntetiden.
Användarens profilbild
Av camsch
LottaLuvin skrev:
camsch skrev:
Bild

Tyget är en återvunnen gardin, broderigarnet har någon annan ägt om än de inte använts till något annat broderi innan. Anteckningsboken är en överskottsdito (fick två olika att ha som stugdagbok i kyrkstugan och det räcker i en evighet med en) som fick nytt jobb som vardagsglädjebok men framförallt så är tygfodralet till boken avtagbart så att det bara är att flytta över till nästa valfria A5-anteckningsbok när den är fullskriven och glädjorna får glädja en fler gånger när man dels blir extra uppmärksam på dem för att man samlar på dem, dels upplever dem och dels kan läsa dem om och om igen.
Så i min värld passar det finfint i temat. Jag kanske tolkar friare än det var tänkt. :hmm:

Varmbanden var extra för att kompensera för väntetiden.
Absolut att det passar in, och det var precis det jag menade med att det inte var ifrågasättande :)
Jag var nyfiken på vad det var eftersom det liksom på bild är en grågrönmönstrad fyrkant med brodyr och sen två obestämda avlånga saker. Men nu när jag vet vad det är ser jag ju det naturligtvis :lol:

Tack så mycket för förklaringen, det var superfint!!! Vilken smart idé med fodralet/anteckningsboken, den ska jag själv fundera över mer.
Och även fina varmband!
Användarens profilbild
Av Maddemoa
sus skrev:
camsch skrev:

Japp, jag är på gång. Skulle ha gjort klart i går men blev däckad av migrän. Nu är jag ensam med barnen större delen av veckan, och i kväll har jag pysslat med fotbollsträning och lusbehandling. Men jag har inte mycket kvar om jag bara får tid att sätta mig....
Sorry igen!!!
Gissar på att det är mig du ska skicka till :wink:
Ta det bara lugnt nu! Gör klart när du har tid, känn ingen stress för min skull.
Användarens profilbild
Av sus
Maddemoa skrev:
sus skrev:
camsch skrev:

Sorry igen!!!
Gissar på att det är mig du ska skicka till :wink:
Ta det bara lugnt nu! Gör klart när du har tid, känn ingen stress för min skull.
:heart:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?