Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Jag är på! :hello:
Användarens profilbild
Av Fryle
Nån som är sugen på ett teknikbyte i höst? Eller ett temabyte.

Jag skulle tycka det var kul med ett tema som "prickigt", "rutigt" eller "randigt". Eller blir det för vagt? "Katter" eller "blommor", kanske?

Annars tycker jag det kunde vara roligt med "applikation". Det kan ju användas i såväl stickning som virkning eller sömnad. Säkert i hårdslöjd av olika slag också. Det är möjligt att göra själv eller skapa något nytt av någonting som har en applikation.

"Spetsar och band" låter ju också spännande och kan användas i flera olika tekniker.

Vad säger ni? :D
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Fryle skrev:Nån som är sugen på ett teknikbyte i höst? Eller ett temabyte.

Jag skulle tycka det var kul med ett tema som "prickigt", "rutigt" eller "randigt". Eller blir det för vagt? "Katter" eller "blommor", kanske?

Annars tycker jag det kunde vara roligt med "applikation". Det kan ju användas i såväl stickning som virkning eller sömnad. Säkert i hårdslöjd av olika slag också. Det är möjligt att göra själv eller skapa något nytt av någonting som har en applikation.

"Spetsar och band" låter ju också spännande och kan användas i flera olika tekniker.

Ja! :app:
Tycker allt låter roligt!
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Fryle skrev:Nån som är sugen på ett teknikbyte i höst? Eller ett temabyte.

Katter är nog det enda jag backar på... ;) Allt övrigt är jag gärna på! :app:
Användarens profilbild
Av camsch
Gärna med jag också! :tumup:
Håller med om katter, men i övrigt är jag öppen för det mesta :D
Användarens profilbild
Av Snurrfian
AnKa skrev:Jag önskar mig ett utmaningsbyte där man skall prova en teknik man inte jobbat med tidigare.
Fast det som är nytt för mig är ju inte nytt för alla er andra så det funkar väl inte så bra. :hmm:
Man kan ju utmana sig själv! :D Det brukar jag försöka göra! ;)
Användarens profilbild
Av Fryle
Fryle skrev:Och jag vill inte ha ett utmaningsbyte. :wink:
Fast i bilen på väg till jobbet idag kom jag på en teknik som jag köpt material till men ännu inte provat. Om jag räknar det som utmaning är jag med. Och jag tycker att det räcker att tekniken är ny för en själv, vi behöver ju inte ha samma teknik alla?
Användarens profilbild
Av AnKa
Fryle skrev:
Fast i bilen på väg till jobbet idag kom jag på en teknik som jag köpt material till men ännu inte provat. Om jag räknar det som utmaning är jag med. Och jag tycker att det räcker att tekniken är ny för en själv, vi behöver ju inte ha samma teknik alla?
Ja kruxet med ny teknik är ju att resultatet blir lite nybörjaraktigt och det kan kännas lite svårt/pinsamt att ge bort. Då är det bra om alla är nya och skickar lite sneda och vinda grejer.
Fast samtidigt har jag lite svårt att se att jag med stolthet skulle kunna skicka tex något stickat till dig, Fryle som är så himla duktig på att sticka. Även om just stickning är en teknik jag vill prova mer av och skulle vara nöjd om jag lyckades fullfölja ett stickprojekt.
Användarens profilbild
Av Fryle
AnKa skrev:
Fryle skrev:
Ja kruxet med ny teknik är ju att resultatet blir lite nybörjaraktigt och det kan kännas lite svårt/pinsamt att ge bort. Då är det bra om alla är nya och skickar lite sneda och vinda grejer.
Fast samtidigt har jag lite svårt att se att jag med stolthet skulle kunna skicka tex något stickat till dig, Fryle som är så himla duktig på att sticka. Även om just stickning är en teknik jag vill prova mer av och skulle vara nöjd om jag lyckades fullfölja ett stickprojekt.
Ja, om alla är nybörjare på det vi byter blir det ju lika för alla :) . Och som sagt, vi kan ju knappast förvänta oss att alla ska vara nybörjare på samma, då får vi välja något verkligt udda.
Användarens profilbild
Av Fryle
Och även om jag är stickvan blir jag glad över ett stickat nybörjaralster. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?