Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Jag gillar att ni pratar om ingenstress. Kom hem till Sherwoodskogen idag, och är ensam här (istället för i en kyrkstuga i norr) med ungen till på lördag. Och slog på stort med migränattack när vi landat här hemma, så när lilleman äntligen sov och jag hade kunnat ta fram symaskinen och rappa på å få nåt gjort så funkade ju inte synen. :roll:

Jag blir väldigt frustrerad när jag inte lyckas med det jag sagt att jag ska, detta är inget undantag. Men jag håller hårt i ert 'ingenstress' och gör det jag kan när jag kommer åt och är det inte färdigt när maken kommer hem så kör jag så det ryker då, för då är lilleman och han ihopa och jag får såndär eh vahettere egentid.

Jag hoppas att mitt projekt blir åtminstone hälften så trevligt som det är i mitt huvud. :)
Användarens profilbild
Av camsch
Jag är ju både klar själv och har fått mitt paket, MEN jag vill ändå säga att även om det är viktigt att alla fullföljer så känns det i alla fall för mig viktigt att ingen stressar så de mår dåligt över bytet. Det är det faktiskt inte värt!!!

Om det däremot drar iväg åt helskotta långt så kanske det är bäst att vara ärlig med sin byteskompis, för jag har tyckt väldigt synd om de som blivit helt utan i tidigare byten :heart:

Jag kan t ex tänka mig att göra ett till bidrag om någon är tvungen totalt avbryta (även om jag inte hoppas på det!).
Men jag gör själv dessa byten som terapi (är sjukskriven för utbrändhet) och vill ju inte att bytet ska orsaka att någon annan mår psykiskt dåligt av stressen över deadline :heart:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
camsch skrev:Jag är ju både klar själv och har fått mitt paket, MEN jag vill ändå säga att även om det är viktigt att alla fullföljer så känns det i alla fall för mig viktigt att ingen stressar så de mår dåligt över bytet. Det är det faktiskt inte värt!!!

Om det däremot drar iväg åt helskotta långt så kanske det är bäst att vara ärlig med sin byteskompis, för jag har tyckt väldigt synd om de som blivit helt utan i tidigare byten :heart:

Jag kan t ex tänka mig att göra ett till bidrag om någon är tvungen totalt avbryta (även om jag inte hoppas på det!).
Men jag gör själv dessa byten som terapi (är sjukskriven för utbrändhet) och vill ju inte att bytet ska orsaka att någon annan mår psykiskt dåligt av stressen över deadline :heart:
:iagree: Jag har redan fått mitt i bytet och har lyckats få iväg det jag har gjort men om någon känner att det blir för övermäktigt så hör av er så kan jag fixa något jag också! Jag mår bra av att göra saker, har en hel del tid att sitta och behöver bryta av jobb och plugg med något mer handfast. Dessutom tillbringar jag mycket väntetid på barnens aktiviteter och då är det super att ha något med sig att göra. :D
Av Smultronbarn
Idag har jag hämtat ett tungt spännande paket som jag inte hunnit öppna än - är så nyfiken! :app:

Och så har jag postat mina alster idag med! :vågen: Glömde dock stoppa i bonusgrejen (en chokladkaka) för det ligger visst kvar på bordet... :oops: Men hoppas mitt pyssel ska gillas av mottagaren! :tumup: Tog lite bilder, så ska se om jag hittar överföringssladden och kan få in lite tjuvtittsbilder här imorrn.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Smultronbarn skrev:Idag har jag hämtat ett tungt spännande paket som jag inte hunnit öppna än - är så nyfiken! :app:
.
:rodna: Ursäkta att jag är nyfiken men jag håller på att gå åt... Var det något som du gillade lite åtminstone? :oops: Jag har även skickat meddelande när jag skickade paketet... ;)
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag har fått paket från snurrfian.

Ett jättefint förkläde och diskhandduk som passar perfekt i mitt kök. Jag har rött som accentfärg på köksdetaljer :tumup:
Jag älskar förkläde, tycker att det är väldens bästa plagg och är alltid på jakt efter nya roliga förkläden. Tack!

Jag har också nu äntligen tillfrisknat och lyckats få iväg mitt paket.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
AnKa skrev:Jag har fått paket från snurrfian.

Ett jättefint förkläde och diskhandduk som passar perfekt i mitt kök. Jag har rött som accentfärg på köksdetaljer :tumup:
Jag älskar förkläde, tycker att det är väldens bästa plagg och är alltid på jakt efter nya roliga förkläden. Tack!

:lol: Jag tror inte att du har fått det från mig! ;) Jag skickade till Smultronbarn! :D Och inte gjorde jag ett förkläde heller! :D
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Bara så att ni vet, min byteskompis och ni andra: Det tar sig, men är inte klart. Och så länge min bytis inte bryter ihop eller längtar ihjäl sig efter att få nåt nununuuu så knåpar jag gärna helt enkelt färdigt. Om behovet/längtan blir för stark så ber jag min bytis pipa till i tråden (du vet ju faktiskt vem du är, minsann!) så att ni andra kan hjälpa mig att hjälpa henne. Deal?

Jag tänkte inte upprepa hur skämmigt det här är, men kan inte låta bli. BLÄ för när det blir såhär!
Användarens profilbild
Av camsch
Kan inte ni som skickat/fått uppdatera listan också :)

Kontrollfreaken i mig protesterar när det "slarvas" ;)
Användarens profilbild
Av AnKa
Snurrfian skrev:

:lol: Jag tror inte att du har fått det från mig! ;) Jag skickade till Smultronbarn! :D Och inte gjorde jag ett förkläde heller! :D
:oops: nej du har rätt.
Det var ju Smultronbarn som skickade fina förklädet :vågen:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har varit med om två byten där jag har blivit helt utan och det tyckte jag faktiskt var tråkigt. (Fast i ett fall ersatte en annan bytare mig :heart: .)

Men så länge det handlar om några veckor eller så samt att givaren (som i detta fall) meddelar att hon är på gång men blivit försenad tycker jag att det är ok. :D
Användarens profilbild
Av sus
Fryle skrev:Jag har varit med om två byten där jag har blivit helt utan och det tyckte jag faktiskt var tråkigt. (Fast i ett fall ersatte en annan bytare mig :heart: .)

Men så länge det handlar om några veckor eller så samt att givaren (som i detta fall) meddelar att hon är på gång men blivit försenad tycker jag att det är ok. :D
Det är ju jättetråkigt att du helt blivit utan!

Jag vill bara återigen försäkra alla, inklusive min mottagare, att jag inte har glömt och att det ligger halvfärdigt här hemma. Hoppas kunna göra klart till helgen.
(till min ursäkt så vill jag också påminna om att jag redan från början flaggade för att jag skulle ha svårt att hinna)
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
AnKa: TACK för fina penselfararuntmedburken och teckningsblock-fodralet! Underbara färger! De båda ska faktiskt få jobba ihop med varken teckning eller penselmålning till att börja med, utan istället LEK-MED-KRITOR. Har längtat ett tag efter att uttrycka kreativitet utan att hamna i petnoga men inte kommit på vilken väg jag skulle gå. Förrän precis nu, medan jag skrev. TACK för att dina pyssel tillsammans gav mig svaret på det också. :heart:
Användarens profilbild
Av Fryle
AnKa skrev:
Snurrfian skrev:

:oops: nej du har rätt.
Det var ju Smultronbarn som skickade fina förklädet :vågen:
Jag ser ingen bild? :hmm: :wink:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?