Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
AnKa:
camsch:
Fryle: Skickat
LottaLuvin:
Maddemoa:
Smultronbarn:
Snurrfian:
sus:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har förresten inte lagt i någon hälsning, men mottagaren känner nog igen skjorttyget. :wink:
Användarens profilbild
Av rithelo
Galet fina och superbra idé Maddemoa!! :app:
Användarens profilbild
Av camsch
Nu har jag i alla fall kommit på och börjat med något att fylla på min första grej med :vågen:

Jag vill inte riktigt avslöja materialen än faktiskt. Men båda teknikerna är helt nya för mig. Måste säga att återvinning som tema var roligare än jag tänkte först, jag hittade båda idéerna genom att just googla återvinning + de material jag använt och då kom dessa idéer upp ganska fort.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag har kommit av mig lite, andra saker blev betydligt viktigare med tanke på att vi bor lite drygt en mil från skogsbranden, i dagsläget är vi inte i farozonen men röken ligger tung över och jag försöker hjälpa till med det jag kan. Men det är inte mycket kvar, även om jag sist jag höll på funderade på att göra om... :whut: :lol: Vi får väl se hur det blir... ;)

AnKa:
camsch:
LottaLuvin:
Maddemoa:Skickat
Smultronbarn:
Snurrfian: Fått
sus:[/quote]
Användarens profilbild
Av camsch
Snurrfian skrev:Jag har kommit av mig lite, andra saker blev betydligt viktigare med tanke på att vi bor lite drygt en mil från skogsbranden, i dagsläget är vi inte i farozonen men röken ligger tung över och jag försöker hjälpa till med det jag kan. Men det är inte mycket kvar, även om jag sist jag höll på funderade på att göra om... :whut: :lol: Vi får väl se hur det blir... ;)
...
Jag för min del skulle absolut kunna vänta ett tag till om det handlar om såna saker som branden. Eller, egentligen av andra orsaker också men det är ju alltid trevligt att veta att det blir en försening :-)
Användarens profilbild
Av camsch
Tack snälla Fryle för det fina förklädet och påsförvaringen! Vet du att jag tänkte redan när jag såg skjortan "Det där är ju precis mina färger" :D
(Visst var det väl av dig jag fick en virkad/stickad necessär i klara färger och pysselsnöre? Necessären flitigt använd i handkassen till diverse "bra att ha" och snörena uppflätade till vänskapsarmband :) )

Själv är jag nu i alla fall klar att skicka! Så förhoppningsvis får någon något i början av nästa vecka :tumup:

AnKa:
camsch: Fått
LottaLuvin:
Maddemoa:Skickat
Smultronbarn:
Snurrfian: Fått
sus:[/quote][/quote]
Av Smultronbarn
Nu hittade jag en fin färgglad gardin som jag nog måste få med i pysslet på nåt sätt. Annars är det lite garnrester (som jag fått av en vän) och lite annat som hamnar i mitt pyssel. 8) Är dock inte alls färdig ännu. :roll:

Läskigt med branden - hoppas nu klarar er! :heart:

Maddemoa: fina vimplar! :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Snurrfian skrev:Jag har kommit av mig lite, andra saker blev betydligt viktigare med tanke på att vi bor lite drygt en mil från skogsbranden, i dagsläget är vi inte i farozonen men röken ligger tung över och jag försöker hjälpa till med det jag kan. Men det är inte mycket kvar, även om jag sist jag höll på funderade på att göra om... :whut: :lol: Vi får väl se hur det blir... ;)
Jag tror alla har förståelse för en eventuell försening. :heart:
Användarens profilbild
Av Fryle
camsch skrev:Tack snälla Fryle för det fina förklädet och påsförvaringen! Vet du att jag tänkte redan när jag såg skjortan "Det där är ju precis mina färger" :D
(Visst var det väl av dig jag fick en virkad/stickad necessär i klara färger och pysselsnöre? Necessären flitigt använd i handkassen till diverse "bra att ha" och snörena uppflätade till vänskapsarmband :) )
Vad roligt att du gillade dem, och att färgerna var rätt! :D Jag ska se om jag kan visa bilder på dem.

Tyvärr har jag så dåligt komihåg :oops: att jag inte kan svara på om det är av mig du fått necessären, men det är fullt möjligt att du har rätt.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?