Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snurrfian
Nu har jag börjat på... Det blir lite återanvändning av en tidigare bytesidé, men lite vidareutvecklad... Men jag måste göra en dykning bland mina tyger för att hitta någorlunda rätt färg, de tyger jag har hittat hittills som har haft rätt färgschema har inte själva tyget fungerat till det jag har tänkt göra... :whut:
Av Smultronbarn
Jag hittade ett så roligt mönster igår i en bok, så tror att jag måste göra en liten grej till. Så nu har jag två grejjer att fixa. 8) Idag är lite svalare, så ska se om jag kan få till nåt mot kvällningen. Men jag är så trött idag, kommer väl efter all värme kan jag tro... :roll:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
AnKa skrev:Jag babystepar vidare.
Har börjat lite smått nu, det var förstås knepigare än jag hade trott men tekniken verkar funka.

Använder bl.a. Lego chima kartong till mitt projekt. Vad återvinner ni?
Hm gamla jeans, möbeltyg, dragkedja, (jag har inte sytt i en dragkedja sen jag gick i åk 9) lite andra små saker som har legat här hemma... Sen har jag fått köpa till några små saker för att få ihop det... Jag borde ge mig på slutklämmen men det är 30 grader varmt igen, jag har knäckt 3 nålar inom loppet av 20 min på symaskinen så jag tar en liten paus... ;)
Användarens profilbild
Av Fryle
Nu har jag sytt om ovan visade skjorta till något helt annat. 8) Och av delarna som blev över sydde jag en liten bonus. :D

Mitt i alltihop havererade min overlock (helt mitt fel eftersom jag sydde i lite för många tyglager) så nu måste den nog in på service och min mottagare får ett alster med lite olika sömmar. :roll:
Användarens profilbild
Av sus
AnKa skrev:Jag babystepar vidare.
Har börjat lite smått nu, det var förstås knepigare än jag hade trott men tekniken verkar funka.

Använder bl.a. Lego chima kartong till mitt projekt. Vad återvinner ni?
Spännande med lego chima kartong. Undra om min P skulle gilla resultatet?
Jag har tänkt använda två par manchesterbyxor i storlek 116-122 som grund, hoppas hitta något lite "crazy" tyg eller annat att komplettera med.
Användarens profilbild
Av camsch
Maddemoa skrev:Fattar inte hur jag lägger in bilder från bloggen med ipaden :hmm: och någon dator har jag inte. Men här är en länk till min blogg där ni kan se vimplarna som jag gjorde.
http://virkfroken.blogspot.se/2014/08/b ... kling.html
Wow, så FINA! :love:
Och vilken bra idé!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?