Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emma2
Jag tycker att den är bättre än ringsjalen, den avlastar bättre på axeln eftersom fleecen är mjuk o lite lagom elastisk... Vigo väger ca 8kg, så jag vet ej hur den blir när han blir tyngre
Användarens profilbild
Av Mia
De hade inte möjlighet att fixa en M/L nu så jag tog en M. Blir den för liten så hamnar den snart på säljes :wink:
Användarens profilbild
Av karinmaria
Mia skrev:Jag beställde faktiskt den jag visade! :oops: :D
390kr drogs fr kontot.
Inklusive fraktkostnad? Till Sverige?

Emma2
Jag fick tulla
Hur mycket fick du betala allt som allt? Hur lång tid tar det innan den kommer fram? Tycker de ser urmysiga ut.........

/Karin med 4 dagar gammal bebis
Användarens profilbild
Av Emma2
Jag tror den blir bra... :lol: Borde ju vara så att L passar killar el om man e riktigt kraftig.....min S är ju för stor! Du måste skriva sen o visa hur den sitter om den är lite taightare eftersom jag skulle velat ha min mindre (men jag har inte vågat sy in den)
Användarens profilbild
Av Mia
Japp det ska jag! :D

Ja inkl frakt men till England. Borde vara ungefär samma som till sverige. Men det är lite mindre riska att man får tulla hit, de är lite sämre på att hålla koll på Allt här.. :wink:
Användarens profilbild
Av maimiti
Mia skrev:Japp det ska jag! :D

Ja inkl frakt men till England. Borde vara ungefär samma som till sverige. Men det är lite mindre riska att man får tulla hit, de är lite sämre på att hålla koll på Allt här.. :wink:
Har man otur kan paketet åka på kontroll i tullen och då får man betala både moms och tullavgift, dock är Storbritannien befriad från moms på produkter avsedda för barn så du lär nog klara dig...

Jag räknade ut vad en Peekaboo skulle gå på om man fick betala alla avgifter, vilket det ju är en ganska stor risk att man får eftersom tullen blir mer och mer noggranna med försändelser som inte kommer från EU, och då skulle den gå på i runda slängar 580:- (beroende på vad dollarn står i förstås).
Användarens profilbild
Av Mia
Ja det är ju rätt stor skillnad.
Jag fick visserligen lägga till 5$ idag för det hade beräknats shipping inom USA :? Så nu har jag betalt 430-435kr.
Men det är ju ändå 150 spänn...
Över huvudtaget så kan jag bara säga att All kontroll är mycket nogrannare i Sverige...
Användarens profilbild
Av Kanel
Jösses så snygga dom var då! Finns ingen svensk återförsäljare? Roligt med andra mönster än randigt!!
Användarens profilbild
Av Emma2
Jag fick betala alla avgifter :( Men det var den värd :D Jag har anv den sååå mkt :D
Användarens profilbild
Av Ester
Jag har suktat efter en Peekaboo i snart ett år-----men just nu finns ju ingen färg eller mönster som jag vill ha....ska nog invänta lite nya färger - de brukar komma med jämna mellanrum
Användarens profilbild
Av maimiti
Kanel skrev:Jösses så snygga dom var då! Finns ingen svensk återförsäljare? Roligt med andra mönster än randigt!!
jo, om ett tag...
Användarens profilbild
Av Kanel
maimiti skrev:
Kanel skrev:Jösses så snygga dom var då! Finns ingen svensk återförsäljare? Roligt med andra mönster än randigt!!
jo, om ett tag...
Aargh! :shock: (bara plånboken som skrek lite sådär förebyggande)
Du råkar inte veta vem/var??
Användarens profilbild
Av Mia
Kanel skrev:
maimiti skrev:
jo, om ett tag...
Kanel! aah *suck* :P Hon kommer ju att ha den i sitt sortiment så småning om! :wink:
Användarens profilbild
Av Kanel
Mia skrev:
Kanel skrev:
maimiti skrev:
jo, om ett tag...
Kanel! aah *suck* :P Hon kommer ju att ha den i sitt sortiment så småning om! :wink:
Sorry, tröga jag! :oops: :wink:
Användarens profilbild
Av Eir
Åh, nu har jag också en och den är helt klart mitt favoritbärhjälpmedel! 8) Mycket stadigare än vad jag trodde och inga kanter som skär in.

Så himla gosig och perfekt! Isaac väger 11 kg och det funkar jättebra. Ringsjalarna hänger jag undan nu... :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?