Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Det senaste bytet var ju temat broderi. Det gick bra att antingen brodera själv eller skapa något av ett material som var broderat. Jag tyckte det var jätteroligt! :app:

Om vi skulle ha ännu ett byte med tekniken som tema, vilka tekniker finns då att välja på?

Fyll på listan:
Applikationer
Tovat
Lappar
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Fryle skrev:Det senaste bytet var ju temat broderi. Det gick bra att antingen brodera själv eller skapa något av ett material som var broderat. Jag tyckte det var jätteroligt! :app:

Om vi skulle ha ännu ett byte med tekniken som tema, vilka tekniker finns då att välja på?

Fyll på listan:
Applikationer
Tovat
Lappar
:app: Det var ju hur kul som helst! :D

Knypplat kanske? Även om jag fick inse att jag inte fattade så mycket så finns det även en del färdig knypplat att köpa... ;)

Scrappat kanske?
målat känns ganska öppet också
Tryckt
Användarens profilbild
Av Fryle
Vilka bra idéer! :tumup:

Fyll på listan:
Applikationer
Tovat
Lappar
Knypplat
Scrappat
målat
Tryckt
Vävt
Pärlor
Av Smultronbarn
Kanske för "vanliga" saker men de jag kommer på just nu:
stickat
virkat
sytt

Och kanske
slöjdat?
Användarens profilbild
Av camsch
Tassar för stunden! Beroende på teknik så vore det jättekul, men jag kan inte allt :-)
Användarens profilbild
Av Fryle
Teknink är kanske fel ord, ni får hjälpa mig att hitta något bättre. Jag tänker mig som ett tema som kan användas oavsett om vi syr, stickar, plåtbockar, täljer eller så. Band och spetsar kan ju användas i alla dessa fall, liksom applikation. Vissa är mer begränsande, som tovning. Då kan vi tova ull, sticka/virka och sedan tova eller varmtvätta något köpt och sedan sy av det. Fattar ni hur jag tänker?

Annat kul är när vi hade tema ugglor. Då kunde vi använda valfri teknik som innefattade ugglor. Kanske kunde något sådant vara kul? Rutor, blommor, katter, sol, eller vad vi nu väljer. :D
Användarens profilbild
Av Fryle
AnKa skrev: Recycling :wink: det har vi gjort förut men jag kör det gärna igen
Jag älskar recykling! :vågen:
Av Smultronbarn
Nåt som vore skoj, men som kanske är svårt rent praktiskt att skicka beroende på, är "ätbart". Om man inte tolkar det som att tex broderade jordgubbar också räknas liksom hemkokt kola för då funkar det ju fint. :tumup:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag är på ett teknikbyte! :D
Av nano
Jag vill vara med!!! (Så länge jag kan komma undan att sticka eller virka 8) )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?