Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fabriksmoln
Jag behöver lite kloka råd och åsikter om vad ni gillar bäst. Tänkte investera i ett set med rundstickor där jag kan byta ut kablar & tippar. Har kollat främst på addi click lace och karbonz. Någon som har erfarenhet av dessa eller något annat förslag? Är inte så förtjust i trästickor (men kanske kan ändra mig? ;) ). Vill ha så spetsiga som möjligt, drömmen hade varit signature needles stilettspetsar :love: men riktigt så mycket pengar kan jag inte lägga.
Av Ponyo
Stickpoddstjejerna pratade om några hiya hiya. Dem skulle jag vilja testa.
Jag har:
Knit PRO - urdåliga enligt mig. Går sönder, skruvar upp sig. Saker lossnar.
Addi click - helt ok, lite dålig övergång mellan vajer och spets.
Ciaogoo - ganska bra. Men skruvar upp sig i min hand.
Signature - absolut bäst

Det som talar för hiya hiya är att kablarna roterar i sina fästen.
Av leonie
Jag tror nog det är ganska individuellt, beroende på sticksätt. Jag har knitpro t ex och har inga problem med dem. De jag har är säkert fem år gamla vid det här laget. Periodvis flitigt använda. Jag stickar inte speciellt hårt, men inte speciellt löst heller...
Användarens profilbild
Av fabriksmoln
Blir inte riktigt klokare av alla recensioner, får bara ännu mer beslutsångest :Hahaa: Beställer nog ett par tippar & vajer från lite olika märken och testar :tumup:
Av Ponyo
fabriksmoln skrev:Blir inte riktigt klokare av alla recensioner, får bara ännu mer beslutsångest :Hahaa: Beställer nog ett par tippar & vajer från lite olika märken och testar :tumup:
Men, hiya hiya har nog fått bäst i test.
Du skulle kunna låna lite olika av mig om du vill...
Användarens profilbild
Av fabriksmoln
Ponyo skrev:
fabriksmoln skrev:Blir inte riktigt klokare av alla recensioner, får bara ännu mer beslutsångest :Hahaa: Beställer nog ett par tippar & vajer från lite olika märken och testar :tumup:

Med tanke på min, eh brist på ordning :oops: , vågar jag inte låna, men tack ändå :D
Av Ponyo
fabriksmoln skrev:
Ponyo skrev:

Med tanke på min, eh brist på ordning :oops: , vågar jag inte låna, men tack ändå :D
Ah, vi lider av samma åkomma :oops:
Användarens profilbild
Av brisea
Såg att du redan beställt lite olika nu men jag måste bara säga att jag är väldigt nöjd med mina hiya hiya sharps. Efter att ha irriterat mig på att mina knit pro skruvar upp sig vad jag än gör i några år nu så beställde jag ett set hiyas och de fungerar jättebra för mig, roterande kablar och supervassa och lätta och tysta för att vara metall. Och fodralet de kom i är så vackert :love:
Av Smultronbarn
Jag tassar här inför framtida stickinköp. :tumup:

Hade bara hört talas om knit-pros vajersystem innan, så bra att få fler tips. Jag behöver lätta stickor så kör helst antingen trä, bambu eller möjligtvis plast vad gäller vanliga stickor, men tycker det är trist när trästickorna får flisor i spetsen. Har dock inte upplevt det med mina 2 par knit-pro jumperstickor.
Av Maja stick
har knitpro är supernöjd har hört att en del har problem med dem men jag har inte stött på några.
Signature ska vara bra och så gillar jag Karbonze vanliga stumpstickor så jag kan tänka mig att rundstickorna är härliga.
Kul att höra att det finns andra märken man inte har hört talas om som hiya hiya.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?