Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Äntligen klar! :vågen: Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag varit en sådan segpropp! :oops: Ett av mina kära barn hade "hjälpsamt" klippt i mitt arbete också... :-x men jag lyckades laga så det knappt syns! :tumup: Idag åker det med posten!
En liten tjuvtitt: ;)
Bild

Och TACK camsch för den jättefina väskan! Eller väskorna ska jag tillägga! :loving: :heart: Tusen tack! :vågen:
Vilka fina broderisaker vi gjort allihop!!! :vågen:

Även jag får sälla mig till skaran som skäms lite, glömde ta med mitt arbete på påsklovet så blev liggande här hemma. Förlåt kära mottagare att jag inte meddelat detta förrän idag (helgen har varit lite smågalen här). Men nu är det äntligen klart och postat! :tumup:

Och tack snälla Fryle för den fina väskan! :vågen: :app: :loving: Det gör inget alls att jag fick se den i förskott. :klappar: Tänkte ha den som en liten necessär i min handväska för säsongens astma- och allergimediciner. :D

Ska försöka lägga in en liten smygtitt här på mitt broderi sen. 8)
camsch: Skickat - Fått
Fryle: Skickat
lingonben: Skickat - Fått
Maddemoa: Skickat
Smultronbarn: Skickat - Fått
Snurrfian Skickat
Åh vad spännande! Snart borde det komma något i min postlåda! :app:
Och nu när jag fått besked att lingonben fått sitt så kan jag äntligen visa vad jag haft så roligt med :app:

Jag kan ju som sagt tyvärr inte brodera själv. Men jag hittade en hel del som andra broderat på loppis som jag sydde ihop något annat av istället.
Alla delar var alltså broderade dukar i original (inte fodringen dock, det är bara beige tyg) och är nu en fodrad kasse/väska och en liten necessär/fodral.
Ursäkta om jag bildspammar, men alla sidor av både kasse och necessär är olika...

BildBild

Bild
Bild
Jag fick det superfina paketet från lingonben :app: :loving:
Det var en nåldyna, ett nålbrev(?) och en chokladbit :mums:
Helt perfekt för mig! Har använt ett misslyckat försök att sy en boll från tonårstiden som nåldyna i alla år men nu har jag en superfin med ullbroderi istället!Tack :heart:

Lyckas inte få in bilden från bloggen med ipaden. Någon som vet hur man gör?
Här är länken och bilden på vad jag fick är längst ner efter mina påsar.
http://virkfroken.blogspot.se/2014/04/b ... oderi.html
Där finns också en länk till broderimönstret med fåren om någon ville ha det.
Jag måste förresten säga att jag gillade upplägget av bytet med en teknik. Jag skulle kunna tänka mig liknande i framtiden. Som applikationer, lappteknik eller något annat som kan användas både i sömnad, stickning virkning, vävning... Där det är möjligt att själv göra tekniken eller att skapa av ett material (från tex loppis) där tekniken använts.
Fryle skrev:Jag måste förresten säga att jag gillade upplägget av bytet med en teknik. Jag skulle kunna tänka mig liknande i framtiden. Som applikationer, lappteknik eller något annat som kan användas både i sömnad, stickning virkning, vävning... Där det är möjligt att själv göra tekniken eller att skapa av ett material (från tex loppis) där tekniken använts.
Håller med!

Snart dags för ännu ett byte kanske?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?