Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Snurrfian skrev::vågen: Jag har skickat mitt! I vanlig ordning utan något som talar om att det kommer från mig... ;) Men här kommer en liten tjuvkik åtminstone!
Åh, den ser också spännande ut!
Ändrar då jag la paketet på lådan idag :vågen:
Säg till om någon mobilsurfar så kan jag ändra till dem med.

camsch: Skickat
Fryle: Skickat
lingonben:
Maddemoa:
Smultronbarn:
Snurrfian
Snurrfian skrev::vågen: Jag har skickat mitt! I vanlig ordning utan något som talar om att det kommer från mig... ;) Men här kommer en liten tjuvkik åtminstone! Bild
Spännande!!! :tumup:
Spännande! Idag kanske det börjar droppa in paket hos folk! :D

camsch: Skickat
lingonben:
Maddemoa:
Smultronbarn:
Snurrfian Skickat
Snurrfian skrev:Spännande! Idag kanske det börjar droppa in paket hos folk! :D
Yes, idag låg det en jättefin kasse i posten! Och den matchar din sneak-peak :lol:
Tack! Blev jätteglad då den verkligen passar mig i stilen! Älskar den :love:
Har du kort på den som du kan lägga in eller ska jag fota?

camsch: Skickat - Fått
lingonben:
Maddemoa: Skickat
Smultronbarn:
Snurrfian Skickat
:app: Vad bra att du gillade den! Du får kanske göra om längden på handtagen om de är för långa. :D
Bild
Ena sidan med broderade fjärilar
Bild
Andra sidan med några enkla blommor, och på handtagen är det broderat en lövranka.

I botten är det plastduk typ, den gillade inte min symaskin att sy i, men med lite övertalning så fick jag det på plats! :D
:oops: :heart: Som sagt hade jag hejdlöst roligt när jag höll på! Så jag tror att jag måste försöka fixa en liknande till mig själv, det finns ju ett antal barn jeans som är helt slut vid knäna här hemma... ;)
Nu har jag kommit hem till min postlåda och fått ett jättefint paket från Maddemoa! :vågen:
(Jag har länge önskat mig en japanese knot bag, men inte blivit färdig till att sy en.)
Så här ser de ut (och så fick jag en liten förseningsbonus, det hade inte behövts :heart: ):
Bild
Och en närbild på det lilla fåret från baksidan:
Bild

Tack! :loving:
:loving: Vilka underbara får! Ja det andra också men fåren blev jag helt förälskad i! :lol:
Snurrfian skrev::app: Vad bra att du gillade den! Du får kanske göra om längden på handtagen om de är för långa. :D
Bild
Ena sidan med broderade fjärilar
Bild
Andra sidan med några enkla blommor, och på handtagen är det broderat en lövranka.

I botten är det plastduk typ, den gillade inte min symaskin att sy i, men med lite övertalning så fick jag det på plats! :D
Nej, den är perfekt att hänga över axeln! Jag har aldrig handväska, men däremot gärna mjuka tygväskor/kassar som jag kan hänga över axeln vid behov.
Det som är lite kul är att min stora dotter direkt spontant utbrast: Men.... Den är ju precis DU mamma!

Och det tycker jag, lite lagom casual, stilrena blommor och blad och "rätt" färger.

En annan lite rolig grej är att jag har ett gäng väskor/kassar i olika storlekar som jag just fått från sjalbarnare i dessa byten. Men jag älskar dem verkligen alla och blir lika glad varje gång jag använder dem. Flera har även fått "fasta" användningsområden som stickpåse, som bibliotekspåse osv.
Och, jag har också själv sytt kassar/väskor i många byten...
Fryle skrev:Nu har jag kommit hem till min postlåda och fått ett jättefint paket från Maddemoa! :vågen:
(Jag har länge önskat mig en japanese knot bag, men inte blivit färdig till att sy en.)
Så här ser de ut (och så fick jag en liten förseningsbonus, det hade inte behövts :heart: ):
Bild
Och en närbild på det lilla fåret från baksidan:
Bild

Också jättefina kassar! Japanese knot bag har jag inte heller kommit till att sy än, men är lite sugen.
Men det blir aldrig med så fint broder!

Älskar dessa handdukar med monogram! Funderade själv på att göra något med det, men våra egna är för slitna och jag hittade inga när jag letade på loppis.
@camsch
Vad kul att jag träffade rätt! Jag tycker att det är svårt det där med längden på handtag, jag gillar själv längre också och tänkte att det är lättare att korta om man vill ha kortare än gå och vilja ha längre! ;)
Just det där med tygkassar var jag själv lite anti... Tills jag fick en... Och nu använder jag de jag har hela tiden och funderar på om jag inte behöver fler... Och dottern snor dem gärna också, trots att hon börjar närma sig tonåren. ;)
Fryle skrev:Nu har jag kommit hem till min postlåda och fått ett jättefint paket från Maddemoa! :vågen:

Så bra att de kom fram som de skulle och att du gillade dem :app:
Jag gjorde tre likadana knotbags, en till dig, en till mig själv och en till värdinnan för det seriösa sticklägret jag var på för någon vecka sedan. Tyckte att får var ett passande tema :tumup:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?