Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag postade i söndags och idag är det torsdag, alltså bör mitt paket vara framme nu. Att mottagaren inte meddelat detta beror sannolikt på att hon inte varit inne här sedan dess så jag vågar mig på att visa en bild. I verkligheten är färgerna klarare än på min skärm. Väskan är också mer rektangulär och inte så kvadratisk som fotoperspektivet ger sken av. Jag har virkat, tovat i maskinen och broderat. Sedan har jag sytt i en dragkedja.
Bild
Wow, Fryle!
Jättefint! :love:

Jag ska försöka göra klart så jag kan skicka på söndag. Började starkt, men har sen stannat av då det varit lite för mycket annat... Ett sista ryck så är det klart dock :tumup:
Jag fick ett paket just innan vi åkte på påskfirande, men glömde det hemma tyvärr. :( Kan det kanske vara Fryles? :app:

Jag är nästan klar med mitt också, ska bara fixa till en stängning. :tumup:
Smultronbarn skrev:Jag fick ett paket just innan vi åkte på påskfirande, men glömde det hemma tyvärr. :( Kan det kanske vara Fryles? :app:

Jag är nästan klar med mitt också, ska bara fixa till en stängning. :tumup:
Ojdå, då fick du se det här innan i verkligheten, det var inte meningen. :oops:
Mitt är lite sent, jag hoppas kunna skicka det i morgon, men det beror på om jag kan köra bil eller inte... Påsken har varit en av de sämsta på mycket länge... :cry: Just nu sitter och ligger jag med vänsterbenet högt eftersom jag slog i knät igår och inte kan böja det idag... Utöver det har det hänt en massa saker som har ställt till det...
Och jag måste också medge att jag kommer bli lite sen. Det har helt enkelt varit för mycket hela hela helgen. Men i morgon blir det lugnt igen så jag hoppas bli klar och hinna skicka innan torsdag i alla fall. Jag hoppas min bytesperson kan tåla sig :-)
Jag skäms som en hund för jag är inte heller klar. Jag hade tänkt hinna skicka före påsk men det sprack och sen har jag jobbat som en tok hela påskhelgen (är fårbonde och har full lamning i fårhuset). Men det är så lite kvar så jag hoppas på att kunna posta imorgon eller på torsdag. Hoppas det är ok! :heart:
Nu är jag i alla fall klar :vågen:
Har packat och skrivit ner adressen (paketet skulle ha varit iväg om det inte vore för att jag inte kom in på Sjalbarn och då kunde kolla pm:en i eftermiddags...) så det går på lådan i morgon.

Liten sneakpeak, som jag egentligen inte tycker säger så mycket...
Bild
camsch skrev:Nu är jag i alla fall klar :vågen:
Har packat och skrivit ner adressen (paketet skulle ha varit iväg om det inte vore för att jag inte kom in på Sjalbarn och då kunde kolla pm:en i eftermiddags...) så det går på lådan i morgon.

Liten sneakpeak, som jag egentligen inte tycker säger så mycket...
Åh, det ser spännande ut! :app:
:vågen: Jag har skickat mitt! I vanlig ordning utan något som talar om att det kommer från mig... ;) Men här kommer en liten tjuvkik åtminstone! Bild
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?