Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Danca
Ja jeg undrer mig lidt over hvorfor der er så få af jer der har en Indio ???
Selv er jeg blevet helt vilde med dem på det sidste.De er ultimativt de blødeste (nogen mere end andre) og så er de perfekte i denne kolde tid, ikke fordi de er varmere, men de er hyggeligere :D .

Er det stilen ???? Er det farverne ???

Ja jeg er nysgerrig da Indio jo nok er den mest populære på TBW og jeg kan forstå at mange nordmænd også kan lide/foretrækker indio'en...

Så fortæl fortæl...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har faktiskt en på väg hem till mig. Men de som är tvåfärgade, typ indio schwarz/weiss känns nog lite omoderna och tyska! Men de enfärgade är fina tycker jag. Men det går ju trender i det här och ett tag skulle alla ha inka, nu vill alla ha easy. Indios tid kanske kommer :D
Användarens profilbild
Av Helena
Det finns ju inte så många begagnade att få tag på i Sverige och nya är de ju rätt dyra. Jag håller med Sannasmamma, jag gillar också mest de enfärgade.
Användarens profilbild
Av Danca
Jag har faktiskt en på väg hem till mig. Men de som är tvåfärgade, typ indio schwarz/weiss känns nog lite omoderna och tyska! Men de enfärgade är fina tycker jag. Men det går ju trender i det här och ett tag skulle alla ha inka, nu vill alla ha easy. Indios tid kanske kommer
Jeg elsker den sort/hvide. Den er så blød og så dejlig og lækker. Havde en hjemme og ville beholde den selv, men havde en kunde som forelskede sig i den :cry: . Så nu leder jeg efter en igen.
Den sort/hvide er den blødeste jeg har rørt indtil nu og jeg syntes faktisk den er ret flot. :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tycker de neutrala-indiofärgerna är jättefina! Alltså de som är tvåfärgade fast två färger nära varandra. Lite som Leo Natur fast med ett snyggare vävt mönster och färg åt grönt, eller lila eller rosa, eller brunt...

Tyra å Knuts mamma har en tjusig en, men exakt vilken fär det är vet jag inte...

Tycker personligen tyvärr att de svart/vita, marinblå/vita sjalarna känns lite plottriga, men det kanske är nog en smaksak! :lol:
Användarens profilbild
Av Aurian
CrazyMagpie skrev:Tycker de neutrala-indiofärgerna är jättefina! Alltså de som är tvåfärgade fast två färger nära varandra. Lite som Leo Natur fast med ett snyggare vävt mönster och färg åt grönt, eller lila eller rosa, eller brunt...
Var har du sett Didy Indio i grönt, lila, rosa och brunt :?: :?: :?:
På deras hemsida finns ju bara dessa:

BildBildBildBild
BildBildBildBild
BildBildBildBild
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
under sondermodelle finns andra!
Användarens profilbild
Av Aurian
BildBildBild

Finns det fler? Saknar fortfarande lila och brun :roll: :)
Användarens profilbild
Av Danca
Ja de kommer hele tiden med nye modeler og nogle som ikke der ikke bliver lavet mange af.
Jeg har set utroligt mange, den sidse tid har der været mange smukke Rosa modeller, is blå, natur/efue grøn og m.fl.
Användarens profilbild
Av Danca
Ja der findes en der hedder Teracotta og en der hedder Lila som er hvid og lila. Der findes også er der er rød/hvid. Jeg kan slet ikke remse dem alle op der er så mange, men de er alle udgået og kan ikke købes hos Didymos mere.
Användarens profilbild
Av Aurian
Finns det några bilder någonstans? :? Jag är ju nyfiken nu ju! :twisted:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag har också en på väg :D

såg ett foto, en färg och ett mönster...
...nu är den på väg!

8)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
norkmedoo skrev:jag har också en på väg :D

såg ett foto, en färg och ett mönster...
...nu är den på väg!

8)
Vilken då???
Användarens profilbild
Av norkmedoo
en smaragd!
...ska snart gå och hämta den :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?