Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nån som har ett mönster på en sån?
Tänker mig nog nåt som är som ett brett "band", 20 cm kanske och kanske lite svängt, för att ligga bra antingen under magen eller över korsryggen... Och så kardborrband så man kan hålla den på plats...
Vill också sy kanaler, eller snarare rutor som vetet ligger i så man inte får allt i ena änden, det är problemet med min köpta. Men den funkar bra till nacken så jag vill inte sy om den...

Nån som gjort nåt liknande?
//A
Av Lillblomma
A! Den ser bra ut!
Sitter den bra även om den inte är svängd? Måste nog hem och testa med tjockmagen...
Klart det svalnar fortare... Det blir ju inte lika "tjockt" med vete. Fast det är ju en fördel också...
Men när jag kommer igång kan jag lika gärna sy två så kan man ha en på värmning och en på magen...

Tack!
//A
Användarens profilbild
Av ernamalin
Jag tycker Lundmyrs är fantastiska!
Har 3 st :roll: , tror inte du blir besviken om du tar efter designen :D
Användarens profilbild
Av marlene
Lillblomma skrev:A! Den ser bra ut!
Sitter den bra även om den inte är svängd? Måste nog hem och testa med tjockmagen...
Klart det svalnar fortare... Det blir ju inte lika "tjockt" med vete. Fast det är ju en fördel också...
Men när jag kommer igång kan jag lika gärna sy två så kan man ha en på värmning och en på magen...

Tack!
//A
Jag är lite för tjock för att den ska gå runt magen :oops: Men det funkar säkert. Det enda jag har att klaga på är att kardborren ibland kan vara lite vass :D Den funkar faktiskt tycker jag bättre på axlarna än en vanlig också
Användarens profilbild
Av Hello
marlene skrev:Det enda jag har att klaga på är att kardborren ibland kan vara lite vass
Skulle man inte kunna sy den med ett sånt där spänne som man har på tex en bärsele eller ryggsäck istället? Det behöver ju inte vara den breda varianten... Jag tyckte faktiskt att det såg ut som att det var det på din bild :D
Användarens profilbild
Av marlene
Hello skrev:
marlene skrev:Det enda jag har att klaga på är att kardborren ibland kan vara lite vass
Skulle man inte kunna sy den med ett sånt där spänne som man har på tex en bärsele eller ryggsäck istället? Det behöver ju inte vara den breda varianten... Jag tyckte faktiskt att det såg ut som att det var det på din bild :D
ja, eller tryckkanppar eller knytsnören eller eller :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?