Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
När sonen och jag var i en garnaffär fick han syn på ett garn som fascinerade honom väldigt och han ville ha en tröja i det. Jag sa att den får i så fall mormor sticka eftersom jag tycker 100% akrylgarn är obehagligt att sticka i. Vi köpte garnet och sonen kom efter ett tag hem med en tröja stickad av mormor. Han hade också med sig en påse med det garn som blev över och bad mig sticka en tillhörande byxa av det. Så hur det nu blev så fick jag ändå sticka i akrylgarn. :lol:

Bild
Användarens profilbild
Av CAKirre
Akryl har en speciell känsla...
Men gud vilken häftig dräkt! :app:
Är han nöjd, blev det som han tänkt sig?
Användarens profilbild
Av Fryle
CAKirre skrev:Akryl har en speciell känsla...
Men gud vilken häftig dräkt! :app:
Är han nöjd, blev det som han tänkt sig?
Ja, han är jättenöjd!
Han ville inte ha med ansiktet på bild på nätet, annars hade ni sett hur glad han är för sin akryldräkt. :loving:
Användarens profilbild
Av Fryle
Aborre skrev::lol: Jag förstår att det fascinerade honom! Vad heter garnet?
Det ofluffiga är Freja (100%akryl) och det fluffiga är Shock (100%polyester), båda från Svarta Fåret.
Användarens profilbild
Av Fryle
telistant skrev:Vilken rolig dräkt! Använder han den som vardags förstärkningsplagg? En glädjespridare trots akryl
Tröjan har han som tjocktröja över andra tröjor (bomull). Byxan blev färdig i gårkväll och han har den idag över sina vanliga byxor.
Användarens profilbild
Av Fryle
Juliusdotter skrev:Häftigt grymt sett han har :tumup:
Har också fallit dit för acrylstickande, svårt att inte ge vika när barnen hittar märkliga garn de gillar.
Ja, vad gör vi inte för våra barn. :heart:
Användarens profilbild
Av Fryle
Aborre skrev:
Fryle skrev:
Det ofluffiga är Freja (100%akryl) och det fluffiga är Shock (100%polyester), båda från Svarta Fåret.

Åååhå, attans! Jag trodde det var ett och samma garn som hade en så där väluppdelad och fascinerande förmåga till exakta ränder :duh: så klart det är två. Tänkte inte så långt. Coolt blev det. Ska han inte ha en väpnarluva/mössa i det också? Och vantar och tofflor!
Jo, en väpnarluva i detta garn önskar han sig, men jag har sagt att garnet inte räcker. (Och inte nämnt att det säkert finns mer i affären :roll: .) Jag får spunk av att sticka i akryl.
Användarens profilbild
Av Fryle
Aborre skrev:
Fryle skrev:
Aborre skrev:
Fryle skrev:

Åååhå, attans! Jag trodde det var ett och samma garn som hade en så där väluppdelad och fascinerande förmåga till exakta ränder :duh: så klart det är två. Tänkte inte så långt. Coolt blev det. Ska han inte ha en väpnarluva/mössa i det också? Och vantar och tofflor!
Jo, en väpnarluva i detta garn önskar han sig, men jag har sagt att garnet inte räcker. (Och inte nämnt att det säkert finns mer i affären :roll: .) Jag får spunk av att sticka i akryl.
:lol: Jag förstår inte vad som är så hemskt med akryl. Eller när det är blött kan jag förstå att man skyr det som en blöt katt men i torrt tillstånd?
Det knarrar ju mot stickorna :whut: och ger mig handsvett!
Användarens profilbild
Av Fryle
Till dessa byxor hade jag både metall- och bambustickor. Garnet knarrade och svettade på båda.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?