Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

lingonben skrev:
CrazyMagpie skrev:Oh, denna vecka är det spännande att komma hem och kolla brevlådan! :app:
:app:
Är lite avundsjuk på er som har sin choklad kvar! 8) :mums:
:lol: Tja, nåt ska en väl ha efter att har suttit och frestats av de paket ni andra fått... 8)

(Eller ja, suktat efter besöket i garnbutiken för att köpa det garn jag själv skickade också om jag ska vara ärlig... blev jättejättejättesugen att sticka ett par "Spring roses in Wienna" i de rosa/cerise-garnerna jag skickade till majo0322... :mums: )
Jag är sjukt stolt över mig själv, trots att hjärnan inte funkar alls och jag har glömt bort att posta paketet 3 ggr idag så lyckades jag posta det den fjärde gången jag gick förbi postlådan. Så nu är mitt paket också på väg, en dag för sent...

Fast jag glömde skriva avsändare både i paketet och utanpå, och jag var visst värdelös på att skriva personens namn på paketet för jag fick skriva namnet på två rader :P :lol:
Trulsamin skrev:Jag är sjukt stolt över mig själv, trots att hjärnan inte funkar alls och jag har glömt bort att posta paketet 3 ggr idag så lyckades jag posta det den fjärde gången jag gick förbi postlådan. Så nu är mitt paket också på väg, en dag för sent...

Fast jag glömde skriva avsändare både i paketet och utanpå, och jag var visst värdelös på att skriva personens namn på paketet för jag fick skriva namnet på två rader :P :lol:
Detta får mig att göra slutsatsen att det är av dig Trulsamin som jag fått mitt paket! :app:

Bild
Ett paket med lite grönt tema (ja, bortsett från chokladen kke ;) )... grönt ekologiskt te, lite fröer för att kunna odla kryddväxter till eget te och grön Kauni-garn! :D

Och ja, tvåtrådigt ullgarn är ju helt klart favoritgarnet här hemma.. Tack! :heart:
Blir superbra till ngt mönsterstickat! 8)

CrazyMagpie: Skickat/Fått
Elflin :
lingonben: Skickat/Fått
Maddemoa: Skickat/ fått
majo0322: fått
Miltonia: Skickat
Vitsippa: Skickat
Trulsamin: Skickat/ fått
sirisirius: Skickat
CrazyMagpie skrev: Detta får mig att göra slutsatsen att det är av dig Trulsamin som jag fått mitt paket! :app:

Bild
Ett paket med lite grönt tema (ja, bortsett från chokladen kke ;) )... grönt ekologiskt te, lite fröer för att kunna odla kryddväxter till eget te och grön Kauni-garn! :D

Och ja, tvåtrådigt ullgarn är ju helt klart favoritgarnet här hemma.. Tack! :heart:
Blir superbra till ngt mönsterstickat! 8)
Så är det ;) Och ja, chokladen var bara söt, inte grön ;)

Tvåtrådigt ullgarn kan man alltid hitta på saker med, jag gillart med :)
Idag har jag fått mitt paket från en avsändare med väldigt vackert efternamn! :D
Ett te som doftar underbart gott av citrus , godaste chokladen med mandel och havssalt och ett jättefint lila ullgarn. :loving: nu ska jag dricka te och lägga upp en mössa på stickorna. Chokladen åkte långt in i ett skåp eftersom jag försöker sockeravgifta mig. Men den kommer säkert åka fram till kvällen. :mums:
sirisirius skrev:Idag har jag fått mitt paket från en avsändare med väldigt vackert efternamn! :D
Ett te som doftar underbart gott av citrus , godaste chokladen med mandel och havssalt och ett jättefint lila ullgarn. :loving: nu ska jag dricka te och lägga upp en mössa på stickorna. Chokladen åkte långt in i ett skåp eftersom jag försöker sockeravgifta mig. Men den kommer säkert åka fram till kvällen. :mums:

:hello:
Vad kul att du gillade paketet! :-) Teet är vår lokala tehandels egen hemliga blandning, hoppas det faller dig i smaken.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?