Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

camsch skrev:Puffar lite, hoppas på fler som vill vara med :tumup:
Jag puffar också! :tumup: Sista anmälan nu på söndag!! Sen lottar jag bytisar och så kör vi! :vågen:
Ja! Höll på att glömma! Jag vill vara med! :D

Vi vill broderi-pyssla:
camsch: Gillar klara färger och inte så 'romantiskt' eller 'shabby chic'. Har hund, ej allergisk själv.
Fryle: Gillar praktiskt användbara saker.
lingonben: Gillar allt handarbete och saker som förgyller vardagen, hellre färg än beige och hellre retro än romantiskt.
Maddemoa: Gillar användbara saker, gärna färgstarkt, är pälsdjursallergiker men så länge det pysslade inte är gjort av hund/ kattpäls är det inga problem.
Smultronbarn: Gillar lila, fuschia och grönt bäst, men alla färger är välkomna. (Dock helst inte för smårutigt, bli yr i bollen av det). Gillar det mesta i pysselväg, men användbara saker är alltid välkomna. Har ej husdjur, men katt/häst/elefant-allergi finns i familjen. (Brukar gå bra om vi vet om ev djurspår och kan "rolla av").
Snurrfian: Gillar användbara saker, naturfärger är favoriten men jag behöver även andra färgklickar! ;) Har hund och inga allergier!
Smultronbarn skrev:Vad roligt lingonben! :D Glöm inte PM:a mig med namn och din adress också. :tumup:
Just det ja! Bra du påminde! :tumup: Jag blev nog avbruten i mitt surfande igår så jag glömde bort den detaljen!
Puffelipuff! :bryn:

Idag är sista anmälan till bytet! Imorgon fm lottar jag och skickar ut byteskompisar, så fram till ca 10 imorgon är det heelt ok att anmäla sig! :tumup:
Åh nu har jag fått bytekompis! :D Nu ska jag bara fundera! Eller jag har en idé och påbörjat en sak men det verkar inte riktigt att den vill som jag vill... ;)
Nu har Lilleman hjälpt mig att lotta byteskompisar! :tumup:
Hoppas det blev rätt nu, så alla fick en, är lite trött idag men tror jag fick kläm på det. :roll:

Nu ska jag också klura på nåt bra pyssel! :wink:
Smultronbarn skrev:Nu har Lilleman hjälpt mig att lotta byteskompisar! :tumup:
Hoppas det blev rätt nu, så alla fick en, är lite trött idag men tror jag fick kläm på det. :roll:

Tack! Nu är det bara att börja pyssla då :vågen:
Snurrfian skrev:Åh nu har jag fått bytekompis! :D Nu ska jag bara fundera! Eller jag har en idé och påbörjat en sak men det verkar inte riktigt att den vill som jag vill... ;)
Det ständiga dilemmat, när den inte vill som en själv vill! :lol:
Smultronbarn skrev:Nu har Lilleman hjälpt mig att lotta byteskompisar! :tumup:

Tack! :vågen: Nu ska här kluras! 8)
*muttrar* Vet ni hur lite instruktioner det finns att hitta på nätet? Stickning finns det ju massor på, men plattsöm det ska man visst komma ihåg hur man gör sen man hade slöjd i skolan? :evil:

Som en mer öppen fråga, använder ni bokomslag? Eller kanske en mindre tygkasse? Eller nåldynor? Jag har precis börjat nosa lite på att brodera i största allmänhet och insåg att mitt stackars offer antagligen inte vill ha ett tyg stycke där jag har provat mig fram med olika broderisömmar.... ;) Men jag har kul! :D
Snurrfian skrev:
Som en mer öppen fråga, använder ni bokomslag? Eller kanske en mindre tygkasse? Eller nåldynor? Jag har precis börjat nosa lite på att brodera i största allmänhet och insåg att mitt stackars offer antagligen inte vill ha ett tyg stycke där jag har provat mig fram med olika broderisömmar.... ;) Men jag har kul! :D
Bokomslag - nej
Tygkasse - ja
Nåldyna - ja
Jag använder inte bokomslag eftersom jag knappt läser just nu. Nåldyna har jag ingen, men skulle få användning för den om jag fick en. Tygkassar i alla storlekar används.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?