Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Käthe
Jag funderar över de tre olika spåren på selens rygg. Jag har förstått att det är tänkt att det översta ska vara till ett mindre barn, och det nedersta till ett större. Men jag undrar hur ni upplever skillnaden? Och är skillnaderna mest till för barnet eller för den vuxne bäraren? Hur är det tänkt att göra skillnad efter bärarens längd? Vad upplever ni som bekvämast?
Av Käthe
Oj, det där förstod jag faktiskt inte alls! Selen kortare? Åt vilket håll?
Jag märker bara att banden går i något olika vinklar mot kroppen. Själv tycker jag att det är bekvämare att inte ha dem i det högsta läget trots att jag har ett tre månaders barn. Någon som vet mer?
Användarens profilbild
Av Kate
Man kan använda det översta späret för att "lyfta" ett litet barn så att det inte hamnar så djupt ner i Becon (man låter bandet gå under rumpan på barnet så att det får en högre sittyta), men det är när man har ett större barn som det översta spåret kommer mest till användning eftersom man då kan skapa lite extra stöd till ett barn som börjar hamna lite längre ifrån bärarens kropp.

Det finns egentligen inga "regler" för hur man ska använda BWDs olika spår, utan man ges helt enkelt bara fler valmöjligheter och man kan själv hitta en favorit som känns bäst för en själv och för ens barn. Och vart efter barnet växer så kan man ändra dragningen av axelbanden och hitta en ny favorit.

De som är kortare än 150 cm är tyvärr begränsade till den nedersta eller de två nedersta spåren för annars kommer de inte att kunna dra åt axelbanden tillräckligt för då är stoppningen ivägen.

När jag bär min bebis (nu 7 månader) så kvittar det egenligen vilket av de tre olika spåren jag använder, för de gör ingen större skillnad mellan dem i den ålder han är nu, men eftersom jag har en nackskada så uppskattar jag redan nu det där extra stödet mot hans rygg som gör att han kommer ännu lite närmare mig. För ju närmare han är desto bättre avlastning får jag. Men för honom spelar det ingen roll i vilket spår jag drar dem. Han sitter lika bra hur jag än gör.
Av Käthe
Tusen tack! Då kan jag helt enkelt göra som det känns bäst för mig själv.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?