Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är det nån mer som vill ha ett GDS-byte nu i mars? Vad vill ni i så fall byta? :D

Jag gissar att det är fler än jag som inte vågade eller hann med att hoppa på GDS-bytet i januari, så tänker att det borde finnas fler pysselsugna. :bryn:

Nu är temat bestämt: BRODERI! Och det är fritt att tolka det som man vill. Kan eller vill man inte brodera så kan man ta ett gammalt broderi eller göra ett loppisfynd och införliva det i sitt pyssel. Vad man vill pyssla är alltså helt fritt, bara det innehåller "broderi" på nåt sätt. :tumup:

Anmälan sker till mig via PM. Skicka namn, adress och ev allergier. Anmäl dig senast: 9 mars. Skicka ditt byte senast 20 april.

Glöm inte fylla i ditt namn i listan här i tråden efter anmälan också! :D

Pyssla på! :styka:
Senast redigerad av Smultronbarn den fre mar 07, 2014 15:44, redigerad totalt 2 gång.
Jag har fundera på om det vore kul med ett broderi-byte. Antingen kan man köpa något broderat på tex loppis och sy en väska eller något. Eller så kan man sy/sticka/virka något och sedan (eller innan) brodera något. Kunde det vara intressant?

Eller så tänker jag på när vi hade tema ugglor. Kanske ett likadant, men något annat, tex blommor, katter, geometriska figurer, enhörningar... :hellu:
Ja, jag är sugen!

Tycker om broderi om jag slipper göra själv. Jag är totalt värdelös på att brodera!
Men beundrar andras jobb :)

Fast Fryles idé är kul, att ha broderi som tema liksom, där det är möjligt att tolka/använda på olika sätt.
Ja broderi låter kul! Jag är inte heller jättehajj på att brodera, men brukar frihanda lite. Köpa ett loppisbroderi funkar ju också. :D

Á la "uggla" funkar också! Gillar blommor! :loving:
Tassar lite... Broderi låter spännande! :D
AnKa skrev:Tassar och tvekar inför broderi. Kan behöva en knuff för att våga ge mig in på detta för mig okända område.
Kan säga som så att jag tänkte inte brodera själv. Men det finns ju en massa broderier i olika sammanhang på loppis som man kan sy något annat av eller använda på något annat sätt...
Jag såg det väldigt mycket som inspiration, inte att jag själv måste brodera :-)
camsch skrev:
AnKa skrev:Tassar och tvekar inför broderi. Kan behöva en knuff för att våga ge mig in på detta för mig okända område.
Kan säga som så att jag tänkte inte brodera själv. Men det finns ju en massa broderier i olika sammanhang på loppis som man kan sy något annat av eller använda på något annat sätt...
Jag såg det väldigt mycket som inspiration, inte att jag själv måste brodera :-)
Jädrar vad smart du är :tumup: nu blev det mycket enklare :D
Puffar om det är fler som är intresserade :tumup:
Ska jag starta en anmälningstråd? :D Hur lång tid behöver folk på sig tror ni?
Smultronbarn skrev:Ska jag starta en anmälningstråd? :D Hur lång tid behöver folk på sig tror ni?
Om vi har mars månad på oss så blir det väl lagom, eller? I så fall bör vi kanske starta anmälningstråden nu? Eller så har vi en vecka på oss att anmäla och tom mitten av april att pyssla och skicka?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?