Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ildita skrev:Jag är överväldigad! Vilket fin paket! Mönstrad trikå, lite turkos trikå, lite mudd i turkost och grönt, samt en bit manchester. Perfekt att sy något till mina knattar på 1,5 och 3,5 år! Storisen älskade det mönstrade tyget och skulle peka ut varenda detalj :D
Vilka fina tyger, speciellt det mönstrade. :love:
Ildita skrev:Jag är överväldigad! Vilket fin paket! Mönstrad trikå, lite turkos trikå, lite mudd i turkost och grönt, samt en bit manchester. Perfekt att sy något till mina knattar på 1,5 och 3,5 år! Storisen älskade det mönstrade tyget och skulle peka ut varenda detalj :D

Jag kan erkänna att jag har redan klippt det mönstrade tyger! Jag har en plan för manchestertyget också, men har inte hunnit rota bland mönstrena ännu.

Bild
Vad kul att du blev nöjd.
Jag har även fått iväg mitt efter mycket krångel! :D Först snöstorm, sen paket i fel bil och nu äntligen skickat. :D Jag har inte fått något paket än, men det hinner säkert komma, jag är inte ens säker på att posten har kommit för i dag än... ;) Bor man på landet så kan posten komma framåt fyra halv fem tiden...
AnKa skrev:

Jag kan erkänna att jag har redan klippt det mönstrade tyger! Jag har en plan för manchestertyget också, men har inte hunnit rota bland mönstrena ännu.

Bild
Vad kul att du blev nöjd.
Jag har börjat sy! Jag älskar tyget! Så glad jag blir av att sy i det o vilken somrig känsla :-D
Lojse skrev:det trillade precis in en avi här.. och det tog en stund, sedan kom jag ihåg det här bytet!! så fiiiilåt till min bytesvän, jag skickar IDAG!!!! :oops:
Vad bra att det har kommit fram! Jag kan ju avslöja att det är från mig för någon lapp i blev det inte... :oops:
Snurrfian skrev:
Lojse skrev:det trillade precis in en avi här.. och det tog en stund, sedan kom jag ihåg det här bytet!! så fiiiilåt till min bytesvän, jag skickar IDAG!!!! :oops:
Vad bra att det har kommit fram! Jag kan ju avslöja att det är från mig för någon lapp i blev det inte... :oops:
ungarna slet upp det så fort vi kom innanför dörren, de kunde inte hålla sig
"mamma varför har du fått gummi?"

flera olika scrapbookstämplar, papper och lite övriga dekorationer! TACK! :tumup:
Lojse skrev:
Snurrfian skrev:
ungarna slet upp det så fort vi kom innanför dörren, de kunde inte hålla sig
"mamma varför har du fått gummi?"

flera olika scrapbookstämplar, papper och lite övriga dekorationer! TACK! :tumup:
Jag hoppas att det passar dig! Jag velade fram och tillbaka, konstatera att jag gillade det, men om någon annan skulle göra det... Plocka ur något, la tillbaka, la till något mer osv osv.. :whut: Men det ska bli spännande att se vad det blir för något! :D
TJUVTITT!! :D

Nu har det ramlat in ett paket här med två garner och knappar så nu måste jag klura på vad jag ska göra med det... ;)
AnKa skrev:
Fryle skrev:Vill ni se en tjuvtitt, eller ska vi vänta till 28/2?
Tjuvtitt! :tumup:
Men inte avslöja hela föränn 28:e :nono:
Ok, jag ska försöka ordna med en tjuvtitt. Hela kan jag inte avslöja än på ett bra tag, jag har nämligen en hel del kvar att göra. :wink:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?