Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

-100g te, 100g garn, 100g choklad skickas till byteskompisen
-Anmäl deltagande i bytet här i tråden genom att fylla i listan med önskemål/allergier/annat att tänka på.
-Skicka pm till mig med namn och adress så tilldelar jag byteskompis

Ska vi säga att sista anmälningsdag för bytet är söndag den 16:e?
deltagare

Maddemoa: stickar och virkar i naturmaterial, dricker grönt och svart te, gillar mörk choklad. Är allergisk mot nötter.
Miltonia: Använder helst garn i naturmaterial, dricker grönt, vitt och rött te, äter alla typer av choklad. Allergisk mot gluten, alla nötter, jordnötter, soja (det går bra med "kan innehålla spår av X")(och pälsdjur).
Trulsamin: Stickar i naturmaterial, dricker grönt och svart te, gillar mörk choklad, inga allergier
deltagare

Maddemoa: stickar och virkar i naturmaterial, dricker grönt och svart te, gillar mörk choklad. Är allergisk mot nötter.
Miltonia: Använder helst garn i naturmaterial, dricker grönt, vitt och rött te, äter alla typer av choklad. Allergisk mot gluten, alla nötter, jordnötter, soja (det går bra med "kan innehålla spår av X")(och pälsdjur).
Trulsamin: Stickar i naturmaterial, dricker grönt och svart te, gillar mörk choklad, inga allergier
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:Funderar, jag har ju liksom redan garn så det räcker och blir över... :roll:
Det är INTE en ursäkt för att inte vara med ;) Man behöver en stash att gå och klappa på ;)
Hmmm, jag funderar lite till. :floet2:
deltagare

Elflin : älskar mossgrönt och lila, gillar ljus choklad och choklad med nötter i, dricker mest svart te, inga allergier och har pälsdjur (både hund och katt)
deltagare

Elflin : älskar mossgrönt och lila, gillar ljus choklad och choklad med nötter i, dricker mest svart te, inga allergier och har pälsdjur (både hund och katt)
Maddemoa: stickar och virkar i naturmaterial, dricker grönt och svart te, gillar mörk choklad. Är allergisk mot nötter men klarar av "spår av".
Jag vill vara med! :vågen:

deltagare

CrazyMagpie: Naturmaterialsfantast som trots det uppskattar lite syntet i sockgarner för att få lite extra slitstyrka. Äter all slags choklad. Dricker främst rött te.
Maddemoa: stickar och virkar i naturmaterial, dricker grönt och svart te, gillar mörk choklad. Är allergisk mot nötter men klarar av "spår av".
Vitsippa: Gillar naturmaterial. Håller just nu på med ett projekt som sväljer stora mängder yllegarn i röda/rosa/orangea nyanser, men virkar annars lite allt möjligt. Gillar svart te och all choklad. Inte allergisk, men gillar inte lakrits och spritsmaker.
Fryle skrev:
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:Funderar, jag har ju liksom redan garn så det räcker och blir över... :roll:
Det är INTE en ursäkt för att inte vara med ;) Man behöver en stash att gå och klappa på ;)
Hmmm, jag funderar lite till. :floet2:
Nej, nu har jag kollat stashen och jag kan inte vara med! :nono:
(Istället blev det en annons i Köp/Byt/Sälj tyg/garn och liknande, 2014.)

Men jag följer gärna ert byte :app: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?