Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

melon skrev:Jag har beslutsångest. Den har pågått sedan sommaren och jag kan bara inte bestämma mig. Det är det här garnet och det ska bli en kofta.

Bild

Jag ser framför mig en liten kofta med flätor, inte på hela men någon sorts flätor. Först tänkte jag mig en kofta från Drops men sedan hittade jag Chuck och så kom jag ju ihåg Hooray. Jag släppte det ett tag... Och sedan lade jag upp till en February lady sweater men det blev inte bra så jag repade upp.

Nu har jag hittat Coriander, Charisse och Sophie.

Jag tror kanske inte att jag vill ha fler förslag. Och inte kan ni hjälpa mig heller. Men ni kan hjälpa mig och säga GAAAAH :gaah: på min beslutsångest. Jag brukar aldrig ha problem med att bestämma mig för det brukar gå av sig självt men det går troll i det här jäkla garnet.
Jag känner igen känslan och frustrationen! :heart:
Personligen skulle jag nog välja Coriander, drops, eller Sophie. Jag kan se de plaggen i det garnet.
Av Ponyo
melon skrev:Jag har beslutsångest. Den har pågått sedan sommaren och jag kan bara inte bestämma mig. Det är det här garnet och det ska bli en kofta.

Bild

Jag ser framför mig en liten kofta med flätor, inte på hela men någon sorts flätor. Först tänkte jag mig en kofta från Drops men sedan hittade jag Chuck och så kom jag ju ihåg Hooray. Jag släppte det ett tag... Och sedan lade jag upp till en February lady sweater men det blev inte bra så jag repade upp.

Nu har jag hittat Coriander, Charisse och Sophie.

Jag tror kanske inte att jag vill ha fler förslag. Och inte kan ni hjälpa mig heller. Men ni kan hjälpa mig och säga GAAAAH :gaah: på min beslutsångest. Jag brukar aldrig ha problem med att bestämma mig för det brukar gå av sig självt men det går troll i det här jäkla garnet.
Jobbigt!
Men jag tycker det står mellan Coriander och Charisse
Användarens profilbild
Av Eyia
Nu har jag gjort min första hexipuff =)

Men det var mycket svärande och jag tror tre eller fyra försök som repades upp igen och slängdes i soffan i irritation =/ Försökte med strumpstickor men till slut använde jag magic loop, får se om jag försöker med strumpstickorna igen eller om jag håller mig till magic loop.

Så här ser den ut iallafall =)
Bild
melon skrev:Tack för hejaropen. :vågen:

Jag velar, ena dagen den ena och nästa dag den andra. Igår var jag helt säker på att det skulle bli Coriander. Nu tycker jag mer om Sophie.

Ett till projekt emellan kanske? :Hahaa:
En Coriander nu och mer garn till en Sophie senare? Jag blev kär i Charisse, fast skulle då kanske vilja ha ett "renare" garn, (menar ett icke skiftande garn).
Användarens profilbild
Av Moson

Jag velar, ena dagen den ena och nästa dag den andra. Igår var jag helt säker på att det skulle bli Coriander. Nu tycker jag mer om Sophie.

Coriander tycker jag
Användarens profilbild
Av tweed

Cosiander är ju asfin och Sophie också, men jag tror att Sophie passar bättre i det garnet.
Användarens profilbild
Av Moson
Tänk vad man kan råka köpa mycket garn på ett litet nystan.
Var "tvungen" att köpa mer till två projekt och kom därifrån med en överfull kasse garn :lol:
Ildita skrev:Hej!

Någon som har tips på (gratis :oops:) mönster på kofta med v-ringad hals och knappar fram passande fyra-fem-åring? Jag har letat mig tokig på nätet utan resultat. Hittade ett för bebisar upp till ett, men jag har ingen aning om hur man gör för att förstora ett mönster..
Jag har inte testat det här mönstret själv än, men den ligger på min att-göra-lista. Enkel design, v-ringad och den storleken du letade efter. http://www.petitepurls.com/Fall2010/fal ... first.html
Användarens profilbild
Av Fryle
Moson skrev:Tänk vad man kan råka köpa mycket garn på ett litet nystan.
Var "tvungen" att köpa mer till två projekt och kom därifrån med en överfull kasse garn :lol:
Jag var på Litet Nystan nära Mariatorget igår, var det det du menade? Jag skulle bara titta :roll: Kom hem med sju nystan. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Moson
Fryle skrev:
Jag var på Litet Nystan nära Mariatorget igår, var det det du menade? Jag skulle bara titta :roll: Kom hem med sju nystan. :mrgreen:
Jo precis, bara det att jag kom därifrån med 16 ;)
Påsen blev överfull så han frågade om han skulle lägga lite plast över för att skydda :lol:
Användarens profilbild
Av Mosan
Moson skrev:
Fryle skrev:
Påsen blev överfull så han frågade om han skulle lägga lite plast över för att skydda :lol:
De har rea va? Har undvikit att åka dit.
Användarens profilbild
Av Moson
Mosan skrev:
Moson skrev:
Fryle skrev:
De har rea va? Har undvikit att åka dit.
Ja, inte på så många olika garner men på BC garn Sarah tweed som jag behövde för att göra färdigt en klänning till Edith och på semilla extra fino så av dom köpte jag massor. Fyllde på med Andes också till den där västen jag gör men det var till ordinarie pris.
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 198
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?