Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

När det gäller garnpaket kan jag tycka att om det är ett garn som skiftar i färg/struktur så räcker det med ett sorts garn. Om det är släta och enfärgade garner kan det gott vara några olika. Knappar är trevligt till, kanske band eller något annat.
Användarens profilbild
Av Fryle
AnKa - byter tyg eller pärlor
Fryle - byter tyg eller garn i huvudsak av naturmaterial, mindre inslag av syntet är ok.
ildita - byter tyg eller garn
Lojse - byter tyg, garn, scrapbook eller smyckestillverkning
Smyfröken - byter tyg, scrapbook eller smyckestillverkning
Snurrfian -byter garn, scrapbook eller smyckestillverkning
AnKa skrev: Vad ska ett tygpaket innehålla?
Det vore väl kul med några olika tyger, typ tre men bra med ett lite störa tygstycke. Kanske att ett tyg bör vara 1 m. Så kan man sedan skicka med lite mer av ett eller fler andra. Så kanske lite knappar och / eller andra sybehör.
Vad säger ni, är det för mycket, för lite,fel saker?
När jag läser igen fattar jag inte riktigt. Ska vi skicka tre tygstycken, varav ett ska vara en meter och sedan några som är större, det blir mer än tre meter tyg. Plus knappar eller liknande. Jag hade nog tänkt mig ett något mindre byte, vad tror ni andra? Men är det det vi bestämmer är jag med på det.
Fryle skrev:
Det vore väl kul med några olika tyger, typ tre men bra med ett lite störa tygstycke. Kanske att ett tyg bör vara 1 m. Så kan man sedan skicka med lite mer av ett eller fler andra. Så kanske lite knappar och / eller andra sybehör.
När jag läser igen fattar jag inte riktigt. Ska vi skicka tre tygstycken, varav ett ska vara en meter och sedan några som är större, det blir mer än tre meter tyg. Plus knappar eller liknande. Jag hade nog tänkt mig ett något mindre byte, vad tror ni andra? Men är det det vi bestämmer är jag med på det.
Nej så menade jag inte. En meter menade jag som större och sedan ett eller två mindre bitar plus någon dekoration. Blir det för mycket?
AnKa skrev:
Fryle skrev:
Nej så menade jag inte. En meter menade jag som större och sedan ett eller två mindre bitar plus någon dekoration. Blir det för mycket?
Det låter bra. En meter som det liksom kan bli något av, sedan några mindre för komplettering och dekoration och så lite småplock.
Till scrapbooking finns en mängd olika tillbehör typ stämplar, pappertejp, klistermärken/klisterstener (rhine stones?), bokstäver, tygband, spets, chip board, lim, pennor, glitter mm. Jag bara "bara" hållt på med julkortstillverkning, och kanske ett och annat fördelsedagskort, så har väldigt begränsad erfarenhet av scrapbooking. Nån som vet mer?
Jag tror att jag måste hoppa av. Inser att det kanske blir lite väl mycket att tro att jag ska pyssla till något i februari med beräknad födsel då. Det skulle nog dra ut på tiden innan jag kan lägga upp någon bild på något färdigt resultat.
Så jag önskar er alla andra lycka till och trevligt byte! :)
Användarens profilbild
Av Smyfröken
AnKa - byter tyg eller pärlor
Fryle - byter tyg eller garn i huvudsak av naturmaterial, mindre inslag av syntet är ok.
ildita - byter tyg eller garn
Lojse - byter tyg, garn, scrapbook eller smyckestillverkning
Snurrfian -byter garn, scrapbook eller smyckestillverkning
Smyfröken skrev:Jag tror att jag måste hoppa av. Inser att det kanske blir lite väl mycket att tro att jag ska pyssla till något i februari med beräknad födsel då. Det skulle nog dra ut på tiden innan jag kan lägga upp någon bild på något färdigt resultat.
Vad tråkigt att D u inte kan vara med men lycka till med bebisen :D
AnKa skrev:
Smyfröken skrev:Jag tror att jag måste hoppa av. Inser att det kanske blir lite väl mycket att tro att jag ska pyssla till något i februari med beräknad födsel då. Det skulle nog dra ut på tiden innan jag kan lägga upp någon bild på något färdigt resultat.
Vad tråkigt att D u inte kan vara med men lycka till med bebisen :D
Ja det hade varit kul men jag ska nog vara realistisk..
Hakar på nästa gång! :)
Alltså, jag undrar: kommer man skicka samma slags material som man får? Jag funderar på att anmäla mig, men måste fundera på vad för slags pysselmaterial jag har hemma.
Smultronbarn skrev:Alltså, jag undrar: kommer man skicka samma slags material som man får? Jag funderar på att anmäla mig, men måste fundera på vad för slags pysselmaterial jag har hemma.
Man skickar material som den man ska skicka till önskar. Blev du klokare av det? Behöver ju altså inte vara samma som man får.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?