Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Moson skrev:
mly skrev:Har enny surfplatte fråga, behöver en app för att kunna ladda upp bilder på ravelry, men vad är det för app?
Jag har mina bilder på flickr och då kan man koppla ihop sitt konto där med ravelry och använda "flickr importer" istället. Funkar på mobil och dator också.
För mig funkar det fint att fota med telefonen/plattan och sedan ladda upp bilderna till Ravelry direkt från bildmappen. Surfar Ravelry utan app, direkt i webbläsare.
Av Ponyo
majo0322 skrev:
Moson skrev:
mly skrev:Har enny surfplatte fråga, behöver en app för att kunna ladda upp bilder på ravelry, men vad är det för app?
Jag har mina bilder på flickr och då kan man koppla ihop sitt konto där med ravelry och använda "flickr importer" istället. Funkar på mobil och dator också.
För mig funkar det fint att fota med telefonen/plattan och sedan ladda upp bilderna till Ravelry direkt från bildmappen. Surfar Ravelry utan app, direkt i webbläsare.
Så gör jag med. Med det funkade först nu när jag uppdaterade telefonens OS.
Av Ponyo
CAKirre skrev:Åh... Blir så ledsen och less...
Min fina kofta Bild
Är klar och den såg så fin ut, till dess att jag sköljde upp den, nu har den växt och blivit ett oformligt monster... :purskis:
Jag blir mer och mer anti Drops garner, alla tröjor jag stickat i deras ullgarner sista året har växt väldigt mycket efter tvätt, även om jag stickar rätt hårt...
Åh, vad otroligt tråkigt :(
Har hänt mig två gånger. Båda gångerna med samma garn. Fast andra gången räknade jag med det. Hoppas det löser sig.
Av mly
Ponyo skrev:
majo0322 skrev:
Moson skrev:
Å ja fattar ingenting, surfar inte heller ravelry via app.men den säger att jag behöver en app, men inte vilken. Ska testa ned flickr men det hade ju varit smidigast om man kunde ladsa upp direkt.
Av Ponyo
mly skrev:
Ponyo skrev:
majo0322 skrev:
Moson skrev:
Å ja fattar ingenting, surfar inte heller ravelry via app.men den säger att jag behöver en app, men inte vilken. Ska testa ned flickr men det hade ju varit smidigast om man kunde ladsa upp direkt.
Har du iPhone? Det spelar kanske roll vilken telefon man har.
Användarens profilbild
Av Mosan
Nu är mina löparvantar klara! :D
Inte helt nöjd med vissa detaljer men för att vara första paret och delvis egen design så är jag nöjd. Framförallt vill jag fixa till öppningen för klockan så det inte rullar sig. Har invigt dem idag.
Som grund har jag tittat på detta mönstret
http://www.ravelry.com/patterns/library/daina-mittens
Löparna och texten har jag ritat in själv.
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Mosan
Tack! :D
mly skrev:Näe, android, platta.
Jag laddar upp direkt i webinterfacet i min androidlur. Jag har en fotouppladdarapp också, men den funkar sämre.
Hur ser det ut om du går till fotofliken på ditt projekt, kommer du inte åt bilduppladdningsdialogen där?
Användarens profilbild
Av tweed
Jag surfar direkt i webbläsaren och laddar upp från ipaden precis som från datorn. Verkar konstigt om det inte funkade likadant med android, tycker jag :hmm:
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 198
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?