Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Dags för ett lite annorlunda GDSbyte.

Iden kommer från ett inom pärlpysselvärden återkommande event som kallas bead soup blog party
http://lorianderson-beadsoupblogparty.blogspot.se/

Så här går det till:
1. Anmäl dig genom att fylla i ditt namn och vilken typ av material du är intresserad av i listan samt skicka ett pm till mig som även innehåller din adress. Anmälan före 15 januari.
2. Du får pm med din byteskompisar och plockar ihop ett materialpaket till henne. Skicka paketet senast 31 januari
3. Fotografera paketet du fått och lägg upp fotot i tråden.
4. Pyssla.
5. Fotografera ditt färdiga alster och lägg upp fotot i tråden senast 28 februari

När du plockar ihop paketet tillvinn byteskompis tänk på att göra ett paket du själv skulle bli glad åt. Allt i paketet ska gå att kombinera, så det bör harmonisera i färg osv. Paketet bör även innehålla några fina detaljer tex fina band, knappar eller ett fint lås.
Senast redigerad av AnKa den sön mar 09, 2014 15:38, redigerad totalt 5 gång.
Av nano
Jag tycker det låter spännande! Har ingen blogg bara men det kanske inte gör något? (Får väl starta en i värsta fall :Hahaa: )
Av Smultronbarn
Jag är gärna med också! :D

Jag stickar, syr, pärlar och papperspysslar (fast mest jul/födelsedsgskort). Så vet inte vilken kategori jag helst tillhör... :roll:
Användarens profilbild
Av Fryle
Smyfröken skrev:Kan också tänka mig att vara med. Har inte heller någon blogg men det funkar väl att lägga upp här i tråden?
Jag har inte heller någon blogg och tycker det vore roligt om bilder och inlägg samlades i den här tråden.
Användarens profilbild
Av AnKa
Då kör vi väl, så får vi se hur många som hänger på.

Hur tänker ni med tider? Först behövs ju lite tid för att skicka paketet och sedan ganska väl tilltaget med tid för pysslandet. Hur länge?

Och vad skall vi ha för regler för innehåll?
Jag tänker att det inte ska vara för stort paket utan att man hellre får komplettera med eget material. Men att allt i paketet bör gå att kombinera med det andra, det bör harmoniera färgmässigt och att det även är kul med lite tillbehör/pynt.

Jag kan fördela byteskompisar och adresser.
Senast redigerad av AnKa den tis dec 31, 2013 14:23, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Smyfröken
Jag gillar scrapbooking och pärlor. Stickar men är VÄLDIGT ny på det så räkna inte med några storslagna alster i garn från min sida. (Stickar just nu rutor till en filt, alltså på den nivån :Hahaa: ). Tovar också lite.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?