Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Och jag öppnade mitt fina paket igår på morgonen, tack Cyclotella! :loving: :app: :vågen:

Jag fick ett par underbara lila tovade tofflor, som satt perfekt och som värmde mina fötter hela dagen igår. Sen fick jag tovningsull i fina färger, och god lakrits och ett rooibos med ingefära (som jag ska smaka ikväll). Tack!!!

Jag är gärna med och bidar till Sadde också, kan skicka lite kläder eller en filt eller en mammapresent. :tumup: Nån som vet hur de mår? :heart:

Maddemoa: vad roligt att du gillade sakerna! :D Recept på lavendelkakorna kan jag absolut fixa. :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Cyclotella skrev:Åh, Fryle, tack för ett superpaket!! En jättefin mössa som är alldeles perfekt nu i den milda skånska vintern när min egentliga vintermössa är alldeles för varm, god choklad och så reflexgarn som jag stått och pillat på så många gånger i affären men aldrig kommit mig för att köpa! Om du har några bra reflexgarnsprojekt får du gärna dela med dig :-) Bild kommer snart
Vad roligt att du gillar det. Mössan är stickad i Zauberball 100, dvs ren ull. Egenpåhittat mönster (utan sömmar förstås :wink: ).
Jag har stickat benvärmare med vitt garn blandat med reflexgarn längst upp.
Här är bild på vad jag skickade:
Bild
Användarens profilbild
Av Anna
Tack för julklappen Kersti! Te, kaffe, en fin väska och en pysselkit för att filta ullhjärtan. Skall fota, när jag får tid.
Användarens profilbild
Av HPe
Har fått en avi från posten(i går) så ska kika förbi lite senare i dag. :vågen:
Användarens profilbild
Av Lojse
Ashe skrev:Jag fick ett rejält paket av Lojse tror jag. Blev förvirrad ett tag, men jag tror i alla fall att det är Lojse.
Ett par stickade innetofflor, ett armband som för en gångs skull passade mig, olika pysselmaterial och en scrapad ask. Och en mörk choklad med mint, som jag ger till maken. ;)
:duh: jag hade ju köpt vitchoklad, skyller skamlöst på min nya medicin mtp på mängden ihopblandningar/glömningar jag gjort sedan jag bytet. kan tilläga att asken fick jag i ett annat byte för något år sedan, och tyckte att den kunde få glädja vidare! :D
Användarens profilbild
Av Lojse
AnKa Skickat / Fått
Anna Skickat / Fått
Ashe Skickat / Fått
Cyclotella Skickat / Fått
Elflin Skickat / Fått
exiteme Skickat / Fått
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat / Fått
Keramikkarin ]Skickat / Fått
Kesti Skickat / Fått
Lojse Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / Fått
Majo0322 Skickat / Fått
nano Skickat / Fått
Sadde Skickat / Fått
sirisirius Skickat/ Fått
Smultronbarn Skickat / Fått
Snurrfian Skickat /Fått

jag hämtade ut mitt paket igår när jag kom hem. material för nålfiltning! :tumup: ska bli jätte kul att testa igen, lite goda teer, drickchoklad på pinne och en mysig virkad "duk" men jag blev lite sugen på att använda den till en tröja eller göra en skål av den :P får se vad jag hittar på, så länge får den ligga på soffbordet :D
Användarens profilbild
Av Ashe
Lojse skrev:
Ashe skrev:Jag fick ett rejält paket av Lojse tror jag. Blev förvirrad ett tag, men jag tror i alla fall att det är Lojse.
Ett par stickade innetofflor, ett armband som för en gångs skull passade mig, olika pysselmaterial och en scrapad ask. Och en mörk choklad med mint, som jag ger till maken. ;)
:duh: jag hade ju köpt vitchoklad, skyller skamlöst på min nya medicin mtp på mängden ihopblandningar/glömningar jag gjort sedan jag bytet. kan tilläga att asken fick jag i ett annat byte för något år sedan, och tyckte att den kunde få glädja vidare! :D
:fnissa: Det gör absolut ingenting. Jag har ätit så sjukt mycket godis i jul ändå. :mrgreen:
Det var asken som förvirrade mig om vilken tomten var.
Användarens profilbild
Av HPe
Majo0322, tack så mycket!
Julpyntet hänger i granen, Skrutt har anott den söta lilla fågelväskan och vi mumsar kaffe o god-blandning. :)
Skrutt o jag har fortfarande inte enats om vem som ska få ha sjalen, förhandlingar pågår.
Klart en klapp värd att vänta på, förlåt att du fick fel postnummer! :oops:
Tack så mycket!
Användarens profilbild
Av HPe
Jo, kan nån andra på listan också att jag fått, tack.
Användarens profilbild
Av Fryle
AnKa Skickat / Fått
Anna Skickat / Fått
Ashe Skickat / Fått
Cyclotella Skickat / Fått
Elflin Skickat / Fått
exiteme Skickat / Fått
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat / Fått
Keramikkarin ]Skickat / Fått
Kesti Skickat / Fått
Lojse Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / Fått
Majo0322 Skickat / Fått
nano Skickat / Fått
Sadde Skickat / Fått
sirisirius Skickat/ Fått
Smultronbarn Skickat / Fått
Snurrfian Skickat /Fått
Användarens profilbild
Av Elflin
Lojse:
:fnissa: "Duken" är ett filtat sittunderlag. Det blev inte riktigt jämnt utan behöver användas för att jämna till sig och filtas färdigt. (Vill du skynda på det kan du tvätta det i maskin 40 grader och torktumla det igen).
Användarens profilbild
Av Kesti
Jag har pysslat en liten sak till sadde, inget stort men en liten grej kändes rätt. Ska jag skicka till snurrfian eller till sadde direkt? Kan någon pm a mig en adress?
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag har fått en underbar lila mössa, pärlor och wire till smycke och the och choklad. Jag har ingen aning om vem det är ifrån men det uppskattas iallafall! :heart:
Användarens profilbild
Av AnKa
Fryle skrev:
Cyclotella skrev:Åh, Fryle, tack för ett superpaket!! En jättefin mössa som är alldeles perfekt nu i den milda skånska vintern när min egentliga vintermössa är alldeles för varm, god choklad och så reflexgarn som jag stått och pillat på så många gånger i affären men aldrig kommit mig för att köpa! Om du har några bra reflexgarnsprojekt får du gärna dela med dig :-) Bild kommer snart
Vad roligt att du gillar det. Mössan är stickad i Zauberball 100, dvs ren ull. Egenpåhittat mönster (utan sömmar förstås :wink: ).
Jag har stickat benvärmare med vitt garn blandat med reflexgarn längst upp.
Här är bild på vad jag skickade:
Bild
Coolt med reflexgarn. Hur blir det när man stickar med det? Och syns det riktigt bra i mörker? Kan du inte visa en bild på dina benvärmare :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
AnKa skrev: Coolt med reflexgarn. Hur blir det när man stickar med det? Och syns det riktigt bra i mörker? Kan du inte visa en bild på dina benvärmare :wink:
Jag gick i detta nu ut och bad dottern ta en blixtbild på mig i benvärmare. Kvalitén är sådär, men det syns i alla fall att de reflekterar. Jag har stickat i tvåtrådigt ullgarn och ihop med den översta vita randen har jag stickat reflexgarn.
Bild
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?