Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av keramikkarin
Snurrfian, ska vi skicka till dig och du skickar vidare sen? Hur gör vi rent praktiskt?
Användarens profilbild
Av Snurrfian
keramikkarin skrev:Snurrfian, ska vi skicka till dig och du skickar vidare sen? Hur gör vi rent praktiskt?
Jag vet inte? :lol: Men jag kan samla ihop och sedan skicka till Sadde, eller om vi ska skicka flera paket direkt till Sadde? Det känns ju lite fånigt att lägga ut pengar på massa porto för att bara skicka grejer vidare.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Hur har det gått? Har alla fått sina paket?

Jag fick mitt igår och öppnade nu på morgonen! Tusen tack smultronbarn :heart: Jag fick två fina armband av icord ( som hamnade på handleden på en gång), supergoda lavendelkakor :mums: (har du recept på dem?), två nystan melerad Eskimo ( som jag redan funderar på vad det ska få bli) och några fina hjärtan att hänga i granen :loving:
Användarens profilbild
Av Fryle
Här är mitt julpaket som jag fick från keramikkarin :vågen: :
Bild
En fantastiskt söt liten keramikkopp
Ett filt- och garnpyssel med instruktion
En raw choklad
Yogite
Torkad gräslök (?) (Min mamma sa att det var någon gotländsk vildväxande lök.)
Tack! :heart:
Användarens profilbild
Av HPe
Jg har inte fått, men det är helt mitt eget fel då jag lyckades glömma att vi bytt postnummer. :oops:
F'låt min tomte!
Jag har dock nåt trevligt att se fram emot!
Användarens profilbild
Av exiteme
Nu är jag förvirrad. Jag fick ett underbart paket av Binaem. Men hon/du är inte med i listan?! :hmm:

Jag blev i alla fall skitglad, för jag ville, ville verkligen ha handledsvärmare! Sitter ofta i vardagsrummet med altandörren öppen. Så det blir snabbt kallt och jag fryser om händerna. Och de var så fina! :heart:
Och teet var supergott. Öppnade för ett par dagar sedan, så det är nästan slut. Gillades av hela familjen. :mums:
Pärlorna var precis min färg och yngsta dottern har ledan lånat virknålarna (och tonårsdottern älskar marsipan.)

TACK!!! :heart:

Bild
Av majo0322
Och jag fick paket från Exiteme. De sneakpeakade knapparna och stjärnorna, handgjord tvål och kräm, och ett litet kit för yllebroderi. Det snare var verkligen mitt i prick; både mina färger och ett hantverk jag funderat på att testa, men inte kommit mig för att handla garn till. Tack!
Användarens profilbild
Av Ashe
Jag fick ett rejält paket av Lojse tror jag. Blev förvirrad ett tag, men jag tror i alla fall att det är Lojse.
Ett par stickade innetofflor, ett armband som för en gångs skull passade mig, olika pysselmaterial och en scrapad ask. Och en mörk choklad med mint, som jag ger till maken. ;)
Användarens profilbild
Av keramikkarin
Fryle! Det är torkad kajp, gotländsk vildväxande specialité, lagas som spenatsoppa tex. Eller kajpsmör. Eller pesto på kajp.

Koppen har jag pysslat ihop för ett tag sen, tål Microsoft och diskmaskin, till espresso eller glögg kanske?

Själv öppnade jag paketet,det prickiga, fantastiskt söta vita virkade hjärtan med pärlor på, till granen. Så fina, tack!
Användarens profilbild
Av AnKa
Har precis öppnat mitt paket från sirisirius.

Jag fick en jättefin väska, perfekt för pysselprojekt.
En disktrasa i tunisisk krokning och lingarn och en lång virknål så att jag kan lära mig tekniken själv, jättekul. Så fick jag ett gott te och brända mandlar, som äldsta dottern blev superlycklig över.

Tack!
Av nano
keramikkarin skrev:Fryle! Det är torkad kajp, gotländsk vildväxande specialité, lagas som spenatsoppa tex. Eller kajpsmör. Eller pesto på kajp.

Koppen har jag pysslat ihop för ett tag sen, tål Microsoft och diskmaskin, till espresso eller glögg kanske?

Själv öppnade jag paketet,det prickiga, fantastiskt söta vita virkade hjärtan med pärlor på, till granen. Så fina, tack!

Wow, en sån mugg har inte jag :Hahaa:

Mitt paket var jättefint! Ska samla ihop grejerna och ta kort och försöka få upp. Men ytterpapperet försvann så jag vet inte vem jag fått det ifrån :oops:
Användarens profilbild
Av Fryle
keramikkarin skrev:Fryle! Det är torkad kajp, gotländsk vildväxande specialité, lagas som spenatsoppa tex. Eller kajpsmör. Eller pesto på kajp.

Just det, kajp, det vet jag ju egentligen. Vi åt ju färskost med kajp i somras. Kajpen har ju till och med en egen hemsida: http://kajp.se/ .

En kopp som tål Microsoft, underbart! :vågen: Då kan jag ju dricka ur den när jag sitter vid datorn! :wink: Jag kan nog dricka ett och annat ur den. :D
Av nano
Här är mitt paket, en necessär, marmelad som doftar underbart av kanel (har inte hunnit smaka än bara), en fantasriskt fint inslagen kexchoklad (ligger brevid inslagningen) och papperspyssel som ska bli en teautomat :heart: ! Hoppas bilden syns, anväbdser dropbox för första gången och vi är inte riktigt överens... :wink:
Bild
Användarens profilbild
Av Cyclotella
Åh, Fryle, tack för ett superpaket!! En jättefin mössa som är alldeles perfekt nu i den milda skånska vintern när min egentliga vintermössa är alldeles för varm, god choklad och så reflexgarn som jag stått och pillat på så många gånger i affären men aldrig kommit mig för att köpa! Om du har några bra reflexgarnsprojekt får du gärna dela med dig :-) Bild kommer snart
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?