Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

telistant skrev:Jag gjorde ett litet hänge av fina glaspärlor med en krabbklohake till barnens ansvarsfröknar i våras. Går att sätta i halsband, på telefonen eller i nyckelknippan eller nästan var som helst
Jag har dåligt med pärlor, annars var det en bra idé :D Jag tänkte att jag inte skulle behöva ränna runt på stan och köpa material utan kunna använda nåt jag har hemma.
Knyttet & K skrev:
Cisco skrev:Gör saffransbiscottis och lägg i fina burkar?
Bra idé. Det hade varit roligt att göra nåt som de har kvar, men annars får det vara reservplanen. :D
Jag tänker nog tvärt om, att om jag skulle göra något skulle jag inte vilja att det blev något de hade kvar utan hellre något som åts upp helt. Tänk om man jobbade många år som förskollärare och alla föräldrar till alla barn skulle ge något att ha kvar alla år till jul, det måste ju bli gigantiska mängder prylar att härbärgera.
Här på SB känns näsduksfodralen liksom uttjatade :lol: men förra året sydde jag sådana och fyllde med näsdukar (och barnen hjälpte mig välja färger som passade till respektive pedagog) och slog in tillsammans med lite hemgjort godis och de blev väldigt uppskattade. Det går ju så snabbt att göra.
Scilla skrev:Här på SB känns näsduksfodralen liksom uttjatade :lol: men förra året sydde jag sådana och fyllde med näsdukar (och barnen hjälpte mig välja färger som passade till respektive pedagog) och slog in tillsammans med lite hemgjort godis och de blev väldigt uppskattade. Det går ju så snabbt att göra.
Det var ju en rätt bra idé. Jag behöver verkligen göra av med tyg….
Sanna81 skrev:
Knyttet & K skrev:
Cisco skrev:Gör saffransbiscottis och lägg i fina burkar?
Bra idé. Det hade varit roligt att göra nåt som de har kvar, men annars får det vara reservplanen. :D
Jag tänker nog tvärt om, att om jag skulle göra något skulle jag inte vilja att det blev något de hade kvar utan hellre något som åts upp helt. Tänk om man jobbade många år som förskollärare och alla föräldrar till alla barn skulle ge något att ha kvar alla år till jul, det måste ju bli gigantiska mängder prylar att härbärgera.
Du har en poäng. Å andra sidan har vi alla tidigare år köpt gemensamma presenter till pedagogerna men nu har föräldrarådet gått ifrån det och ger bara till sommaren. Så det har aldrig varit så att alla föräldrar kommit med varsin grej.
Men det får nog kanske bli något ätbart. Det är snabbast att fixa också.
Knyttet & K skrev:
telistant skrev:Jag gjorde ett litet hänge av fina glaspärlor med en krabbklohake till barnens ansvarsfröknar i våras. Går att sätta i halsband, på telefonen eller i nyckelknippan eller nästan var som helst
Jag har dåligt med pärlor, annars var det en bra idé :D Jag tänkte att jag inte skulle behöva ränna runt på stan och köpa material utan kunna använda nåt jag har hemma.
Jag tänkte att du kanske hade sånt hemma. Svårt att veta vad andra har i sina gömmor :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?