- fre dec 13, 2013 12:32
Jag har letat i gamla trådar efter bilder på drakhuvorna, men alla länka är trasiga. Nån som har några bilder kvar som kan tänka sig att visa?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
tinaw skrev:Kan tyvärr inte hitta någon bild och var huvan är vet jag inte heller.Droppen skrev:Ska leta och se om jag kan hitta gammal bild!
carro83 skrev:Finns ju ett gratis mönster på ottobres sida om jag inte minns helt fel!Ja, det ligger här: www.ottobredesign.com/se/monster/pdf/drakhuva_se.pdf
Vinterhumlan skrev:Jag köpte ditt mönster den gången Tina och använder det fortfarande då och dåVad har du för färg på den lurviga fleecen Vinterhumlan?![]()
Har tyvärr inga bilder men en som används flitigt är en mössa med vit fleece på insidan och mörklila velour på utsidan. Runt ansiktet (du vet den remsan men kantar med) har jag satt en kraftig och liiite lurvig fleece. Denna har jag även klippt ut två hjärtan av och satt på vardera sida om mössan (vid öronen ungefär).
En annan som används till utklädning är i grå fleece. Jag har sytt en tuppkam i röd dubbel fleece vilken flankeras av utklippta tuppkammar i gult och orange.
tinaw skrev:Tack Anna, de hade jag inte sett! Det här med två färger i ton och en avvikande, så var det ja!Cerise... För att mössan ska accepteras av bäraren
Vinterhumlan skrev:Jag köpte ditt mönster den gången Tina och använder det fortfarande då och dåVad har du för färg på den lurviga fleecen Vinterhumlan?![]()
Har tyvärr inga bilder men en som används flitigt är en mössa med vit fleece på insidan och mörklila velour på utsidan. Runt ansiktet (du vet den remsan men kantar med) har jag satt en kraftig och liiite lurvig fleece. Denna har jag även klippt ut två hjärtan av och satt på vardera sida om mössan (vid öronen ungefär).
En annan som används till utklädning är i grå fleece. Jag har sytt en tuppkam i röd dubbel fleece vilken flankeras av utklippta tuppkammar i gult och orange.
Vinterhumlan skrev:tinaw skrev:Tack Anna, de hade jag inte sett! Det här med två färger i ton och en avvikande, så var det ja!Cerise... För att mössan ska accepteras av bäraren
En annan som används till utklädning är i grå fleece. Jag har sytt en tuppkam i röd dubbel fleece vilken flankeras av utklippta tuppkammar i gult och orange.![]()
Inköpt på Stoff och stil för sisådär 4 år sedan.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?