Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Hoppas jag har hållt koll på alla frågor nu, men ja jag använder thepåsar tex när jag har med mig termos till skolan. Och ja, jag har thepåsar hemma med grönt the och ört-the just nu, och några änglamarkspåsar med ceylon.
Har inte mätt foten, men har 38,5 i skostorlek, och rätt bred fot.
Pynt är helt ok!
Återbruk är också helt ok!
Syntetblandning i yllet funkar finfint. :tumup:

Jag har en fråga: använder du smycken? I så fall vad (tex armband, halsband, örhängen)?
Av nano
Använder nästan aldrig smycken, har ej hål i öronen. Om jag använder smycken är det oftast nedtonade varianter, sällan pärlor/glittrigt.
Användarens profilbild
Av Ashe
Jag använder inte så mycket smycken tyvärr. Har nog fortfarande hål i öronen, och om jag får välja smycken så vill jag helst ha halsband och örhängen. Armband är nästan alltid för små. :roll:
Tycker om blingbling och så. Inte retro.
Användarens profilbild
Av Anna
Pynt ok, men ingen entusiast direkt.
Använder framför allt halsband i smyckesväg, men även armband ibland. Har ganska tunna handleder, men inte väldigt.
Dricker påste och har hemma
har stl 37 på fötterna
Återbruk är roligt.
Användarens profilbild
Av Fryle
Förutom förlovnings- och vigselring använder jag inga smycken.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Smultronbarn skrev:
Jag har en fråga: använder du smycken? I så fall vad (tex armband, halsband, örhängen)?
Halsband, och ibland armband men inga örhängen! ;)
Användarens profilbild
Av Cyclotella
Smultronbarn skrev: Jag har en fråga: använder du smycken? I så fall vad (tex armband, halsband, örhängen)?
Jag använder gärna halsband, ringar och armband, men har väldigt tunna handleder så att hitta armband som passar kan vara ganska utmanande...
Användarens profilbild
Av Ashe
Jag har fixat pysselmaterialdelen och något ätbartdelen. Men vad sjutton ska jag hitta på mer?! Står helt stilla…
Användarens profilbild
Av Fryle
Ashe skrev:Jag har fixat pysselmaterialdelen och något ätbartdelen. Men vad sjutton ska jag hitta på mer?! Står helt stilla…
Här är läget tvärtom. :lol: Jag har strax pysslat klart, ska sedan börja fundera på det ätbara och materialet.
Av nano
Fryle skrev:
Ashe skrev:Jag har fixat pysselmaterialdelen och något ätbartdelen. Men vad sjutton ska jag hitta på mer?! Står helt stilla…
Här är läget tvärtom. :lol: Jag har strax pysslat klart, ska sedan börja fundera på det ätbara och materialet.
Samma här, vet precis vad för ätbart och material jag ska skicka men klurar på vad jag ska göra för något... Inte hjälper det att vi vart sjuka i flera veckor här hemma heller :hmm:
Användarens profilbild
Av Ashe
Fryle skrev:
:lol: Jag hade gärna haft det som du, det känns lättare på nått vis.
Jag tenderar att vara lite väl överambitiös när jag ska göra saker, och tänker att det jag gör inte duger.
Användarens profilbild
Av Lojse
tepåsar:ja och ja
pynt: ja
återbruk/naturmaterial: ja och ja
smycken: sällan, men mest armband och långa halsband, är väldigt nickelallergisk
Användarens profilbild
Av HPe
Sällan smycken, mkt eftersom jag inte får ha det på jobbet. Ev något armband nångång. ;)

Känner f.ö att jag ligger bra till. Pysslet halvklart, resten klart- fast måste lägga till lite, kändes så futtigt. :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?