- lör nov 23, 2013 18:55
Storasyster (-03), Lillebror (-06) och Änglapojkarna (-00, -01, -05)
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Fryle skrev:En stickad sjal är nog inte svajigare än en trikåsjal, den översta är dessutom filtad så den är stadigare. Och som leonie säger tar det inte längre tid än att sticka ett plagg till en vuxen.Nu undrar jag om inte det tom är så att de är till för bebisDOCKOR, sånna där svindyra naturtrogna som vuxna köper. Har hört någon nämna det, minns inte vart dock
De två nedersta bilderna kommer från beskrivningar till någon slags hängsjalar tänkta att användas för poseringsfotografier av bebisar.
nano skrev:Nej, det är till för riktiga, kanske används till dockor också men jag har sett massor som säljs tex på Etsy för bebisar och sett fotografer som använder såna.Fryle skrev:En stickad sjal är nog inte svajigare än en trikåsjal, den översta är dessutom filtad så den är stadigare. Och som leonie säger tar det inte längre tid än att sticka ett plagg till en vuxen.Nu undrar jag om inte det tom är så att de är till för bebisDOCKOR, sånna där svindyra naturtrogna som vuxna köper. Har hört någon nämna det, minns inte vart dock
De två nedersta bilderna kommer från beskrivningar till någon slags hängsjalar tänkta att användas för poseringsfotografier av bebisar.
Ketronya skrev:Jo jag såg också en massa såna på etsy och reagerade på det och det var då någon gick in och sa att det (oftast) är tänkte för dockor men det står aldrig i beskrivningen.... (Kanske för att det är skämmigt att som vuxen "leka" med dockor?)nano skrev:Nej, det är till för riktiga, kanske används till dockor också men jag har sett massor som säljs tex på Etsy för bebisar och sett fotografer som använder såna.Fryle skrev:En stickad sjal är nog inte svajigare än en trikåsjal, den översta är dessutom filtad så den är stadigare. Och som leonie säger tar det inte längre tid än att sticka ett plagg till en vuxen.Nu undrar jag om inte det tom är så att de är till för bebisDOCKOR, sånna där svindyra naturtrogna som vuxna köper. Har hört någon nämna det, minns inte vart dock
nano skrev:Tja, jag vet inte, det verkar iaf användas rätt flitigt av barnfotografer i US/UK. Men det är väl inte så farligt, det är ju inte som att bebisen hänger där flera timmar, det är väl bara nån bild, eller?Ketronya skrev:Jo jag såg också en massa såna på etsy och reagerade på det och det var då någon gick in och sa att det (oftast) är tänkte för dockor men det står aldrig i beskrivningen.... (Kanske för att det är skämmigt att som vuxen "leka" med dockor?)nano skrev:Nej, det är till för riktiga, kanske används till dockor också men jag har sett massor som säljs tex på Etsy för bebisar och sett fotografer som använder såna.Fryle skrev:En stickad sjal är nog inte svajigare än en trikåsjal, den översta är dessutom filtad så den är stadigare. Och som leonie säger tar det inte längre tid än att sticka ett plagg till en vuxen.Nu undrar jag om inte det tom är så att de är till för bebisDOCKOR, sånna där svindyra naturtrogna som vuxna köper. Har hört någon nämna det, minns inte vart dock
Ketronya skrev:Nej jag tror inte heller det är farligt för bebisen under de minuterna det tar att ta ett kort om det är riktiga bebisar.nano skrev:Tja, jag vet inte, det verkar iaf användas rätt flitigt av barnfotografer i US/UK. Men det är väl inte så farligt, det är ju inte som att bebisen hänger där flera timmar, det är väl bara nån bild, eller?Ketronya skrev:Jo jag såg också en massa såna på etsy och reagerade på det och det var då någon gick in och sa att det (oftast) är tänkte för dockor men det står aldrig i beskrivningen.... (Kanske för att det är skämmigt att som vuxen "leka" med dockor?)nano skrev:Nej, det är till för riktiga, kanske används till dockor också men jag har sett massor som säljs tex på Etsy för bebisar och sett fotografer som använder såna.Fryle skrev:En stickad sjal är nog inte svajigare än en trikåsjal, den översta är dessutom filtad så den är stadigare. Och som leonie säger tar det inte längre tid än att sticka ett plagg till en vuxen.Nu undrar jag om inte det tom är så att de är till för bebisDOCKOR, sånna där svindyra naturtrogna som vuxna köper. Har hört någon nämna det, minns inte vart dock
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?