Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har sytt utan mönster, det var inte så svårt. iofs var det till utklädning, så det var inte så petnoga. Ska se om jag kan fixa en bild. Den är ärmlös med "vingar" på axlarna.

Först ritade jag av ett linne upptill, precis till under ärmhålen. Sen sydde jag på en kjol med rynk upptill. Längst ner kommer en volang i samma tyg fast på andra ledden, också den med rynk. Det finns bra beskrivningar på nätet om hur man syr med rynktråd. Livet är öppet bak och så slog jag i tryckknappar.
Stor bild och skrynklig klänning, men ändå :)

Tyget är en gammal gardin.

Livet är som sagt avritat från ett linne. På baksidan lade jag till ett par centimeter i mitten och klippte isär det så att det gick att vika in kanterna och slå i knappar.

Kjoldelen eller vad man ska kalla den är en rektangel som är ihopsydd till en ring. Omkretsen är nog dubbelt så stor som livet är i nederkant. Volangen är en ännu mer långsmal ihopsydd rektangel som i sin tur är dubbelt så stor i omkrets som kjolen. Lite osäker där, minns inga mått.

Axelvolangerna är rektanglar med två av hörnen avrundade.

Eftersom det är ett utklädningsplagg så lade jag inget jobb på att göra fina kanter och sånt, vilket nog syns :) Där har jag inga tips att komma med tyvärr.

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?