Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ida skrev:
Ketronya skrev:
Ida skrev:Vi har dubbelvikt yllefilt under lakanet. Sedan en stor lammfäll ovanpå. Där sover lillebror gott :loving:
Ja, det låter såklart trevligt, men kanske inte så hållbart på en förskola. ;)
:fnissa: Tycker du inte???

:notes: Obs! Svara endast på trådar när du har tid att fokusera på vad som faktiskt frågas efetr i ts! :roll: :lol:
:fnissa:
Jag tänkte lite på det här med att använda ullfilt, hur funkar det egentligen i praktiken? Alltså håller det tätt och skyddar madrassen? Hur tvättar man den sen när det kommit kiss på den? Det måste ju kunna tvättas ganska ofta även med tanke på allergier och så.
Ketronya skrev:Jag tänkte lite på det här med att använda ullfilt, hur funkar det egentligen i praktiken? Alltså håller det tätt och skyddar madrassen? Hur tvättar man den sen när det kommit kiss på den? Det måste ju kunna tvättas ganska ofta även med tanke på allergier och så.
Man kan tova filten lite i maskin så att den blir tät och sedan ullkura som med ullblöjbyxor. Då tål den lite kiss utan att läcka och utan att behöva tvättas varje gång. Kvalster trivs inte i ull och det är väl en av de vanligaste allergierna? Man bör nog skaka av och vädra regelbundet, så lite pyssel är det ju. Tvättas med ulltvättprogram i maskin. På ett dagis vill man nog inte ha extrajobbet, men hemma är det ju ett jättebra alternativ! Perfekt återbruk av slitna (ej malbehandlade!) filtar. Vågar inte svara på hur mycket kiss den klarar av att stå emot, men jag gissar att ett lager filt är för lite för en riktig sängvätare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?