Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sassa78
Det är mycket snack nu om detta . Verkar finnas begränsat med jackor i sverige så jag är egentligen inte främmande för att importera. Frågan är vad som passar mig : inte så lång(163) men ganska fyrkantig. Vill ha ngt som sitter snyggt men jag vill inte se ut som en stoppad korv heller, fast inte heller som ett tält...
Vad har ni för erfarenhet av de olika märken?
Av Frugrön
För några veckor sedan köpte jag en Mam från Knytan. Jag är fyra cm längre än TS och har storlek XS på bärjackan. I vanliga fall har jag storlek S-M. Om man bär på ryggen och har bärjackan på så får man sköldpaddefigur och det går nog inte att komma ifrån, men bortsett från det ser det fint ut.
Användarens profilbild
Av anna76
Jag har precis beställt en liliputi bärjacka, kan återkomma när jag får hem den. Är 167 cm lång och har oftast M i kläder. Mätte enligt deras storlekstabell och kom fram till att S ska räcka...
Av sassa78
Ja jag såg den.. ångrar att jag inte passade på att testa den... mem det var ju lite hystriskt:)
Användarens profilbild
Av martinah
sassa78 skrev:Ja jag såg den.. ångrar att jag inte passade på att testa den... mem det var ju lite hystriskt:)
Du får gärna testa. Du kan ju komma förbi oss och prova någon dag. :D
Av sassa78
Amem absolut:) glömmer bort att vi är ngra bärare i gävle:)
Av sassa78
Akribi skrev:Förlåt en novis som mig, men vad är en bärjacka?
Ha ha! ingen fara! frågar man inte får man inga svar:) En bärjacka är en jacka du ksn hs utanpå sjalen som värmer både dig och bebis/barnet
Användarens profilbild
Av Carolinah
sassa78 skrev:Det är mycket snack nu om detta . Verkar finnas begränsat med jackor i sverige så jag är egentligen inte främmande för att importera. Frågan är vad som passar mig : inte så lång(163) men ganska fyrkantig. Vill ha ngt som sitter snyggt men jag vill inte se ut som en stoppad korv heller, fast inte heller som ett tält...
Vad har ni för erfarenhet av de olika märken?
När barnet börjar bli lite större och benen börjar ta plats så ser man lite lustig ut (typ som ett tält el stoppad korv :) oavsett vilken jacka man än har.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?