Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Maddemoa skrev:
Fryle skrev:
Maddemoa skrev: Då blev paketet skickat i tid i alla fall då :wink:
Och det var till mig! :vågen:

En jättefin halsduk/sjal! :heart: Jag kan inte ordna bild idag, men senare om du inte har, Maddemoa.
Roligt att du gillade den :vågen: Jag har bild, kan fixa in den så fort jag har lagt upp den i min blogg
Nu har jag provat den i två dagar och den är riktigt mysig! :loving: . Någon bild har jag däremot inte ordnat, utan jag ställer mitt hopp till dig, Maddemoa. :tumup:
Tuvaliten skrev:Just ja, jag har ju skickat :wink:
Jag tror att det var det som kom till mig! :vågen: Jättefin med tovade höstföremål! :heart: Jag har gjort en del smått och gott och funderar på om det ska räcka eller om jag ska göra något mer, bara för att det är roligt... 8) :lol:
AnKa
ellla
Ellynil
exiteme Skickat
Fryle Skickat / Fått
Kesti
MaddemoaSkickat
Smultronbarn
Snurrfian skickat / fått
Sus
Tuvaliten
Vilken fin halsduk! :D

Nu börjar jag bli klar, men undrar om det blir för "futtigt"...hoppas inte det. Jag har faktiskt lärt mig en ny teknik denna gång, med lite mönster (som jag inte har vågat prova så mycket innan). Men med tålamod och en bra bok gick det faktiskt bra! :vågen:
Smultronbarn skrev:Nu börjar jag bli klar, men undrar om det blir för "futtigt"...hoppas inte det. Jag har faktiskt lärt mig en ny teknik denna gång, med lite mönster (som jag inte har vågat prova så mycket innan). Men med tålamod och en bra bok gick det faktiskt bra! :vågen:
Utan att veta vad du gjort säger jag att det inte alls är för futtigt. Känner igen känslan men vill gärna hålla nere kravet på att det skall vara något avancerat man skickar. Det ÄR tanken som räknas. Och om du dessutom har lärt dig en ny teknik har du ju lagt ner mycket jobb och det kan absolut inte anses futtigt.
AnKa skrev:
Smultronbarn skrev:Nu börjar jag bli klar, men undrar om det blir för "futtigt"...hoppas inte det. Jag har faktiskt lärt mig en ny teknik denna gång, med lite mönster (som jag inte har vågat prova så mycket innan). Men med tålamod och en bra bok gick det faktiskt bra! :vågen:
Utan att veta vad du gjort säger jag att det inte alls är för futtigt. Känner igen känslan men vill gärna hålla nere kravet på att det skall vara något avancerat man skickar. Det ÄR tanken som räknas. Och om du dessutom har lärt dig en ny teknik har du ju lagt ner mycket jobb och det kan absolut inte anses futtigt.
Tack, då ska jag försöka vara nöjd såhär. :D Ville göra en sak till, men känns som bättre att vara klar i god tid än stressa in i det sista. Men kanske kanske det blir nåt litet till...eller inte... :roll:
:hmm: jag hade egentligen tänkta att jag skulle sy något med höstligt tema. Jag har plockat fram material och tvättat tyg.
Men ändå så hamnade jag vid pärlorna. Jag har gjort klart ett projekt som jag hoppas att min mottagare gillar. Så har jag startat på ett till pärlprojekt, ett riktigt höstinspirerat.
Men hur ska jag göra? Ska jag ändå återgå till ursprungsplanen?
Trodde jag skulle hinna göra klart idag (har hafts en låååååång paus eftersom det visade sig att det inte var så brottom) och på torsdag åker vi bort så det skulle vara så skönt att posta i morgon. Så tog jag med mig arbetet till svärföräldrarna för att hinna sy det sista och så glömde jag garnet där så när tråden tog slut här hemma så kunde jag inte fortsätta :whut:
Svärmor kommer hit på tisdag så jag hinner ju klart innan vi far, men det riskerar att bli steressigt = tråkigt...
Ikväll blir jag färdig! :vågen: Ska bara göra den sista lilla grejjen, så imorrn läggs det på lådan. :tumup:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?