Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HPe
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla Skickat Fått
Ellynil Skickat
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat o fått
Ketronya
MaddemoaSkickat
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia
mimpen Skickat & Fått
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat
jag fick ett fantastiskt fint paket i helgen :loving: eller ja, det kom i slutet av veckan men hämtades inte förrän igår. och SOM jag funderade på vem jag hade fått paket av när jag såg avin med ett namn jag inte kände igen. innan poletten trillade ner alltså... :oops: :lol:

nåväl. själv är jag förstås som vanligt ute i sista minuten men hoppas att paketet blev väl värt att vänta på. det slutade i ett färgtema 8)
mimpen - Men oj, vilket äventyr - och så skönt att det inte bara något! Kan bara föreställa mig tankarna som snurrade där på väg in på akuten. :heart: Var lite orolig att du skulle tycka att chokladen var toksötsliskig (vilken den låter ska vara, och den köptes ju bara för att den matchade tepåsen så bra) men det är väl kanske just supersötslisk som kan behövas en dag som innehållit turer till akuten.
:klappa:

Här är innehållet i cornflakespaketet iaf...

Bild

(Blev bra sugen på det där garnet också... 8) )
CrazyMagpie skrev:mimpen - Men oj, vilket äventyr - och så skönt att det inte bara något! Kan bara föreställa mig tankarna som snurrade där på väg in på akuten. :heart: Var lite orolig att du skulle tycka att chokladen var toksötsliskig (vilken den låter ska vara, och den köptes ju bara för att den matchade tepåsen så bra) men det är väl kanske just supersötslisk som kan behövas en dag som innehållit turer till akuten.
:klappa:

Här är innehållet i cornflakespaketet iaf...

Bild

(Blev bra sugen på det där garnet också... 8) )
Alltså, den var toksötsliskig på ett BRA sätt, och PRECIS vad jag behövde! Fantastiskt god! :tumup:
Användarens profilbild
Av Ketronya
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla Skickat Fått
Ellynil Skickat
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat o fått
Ketronya Skickat Fått
MaddemoaSkickat
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia
mimpen Skickat & Fått
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat
Jag fick också paket idag! :vågen:

Stort tack Ellynil! :heart:
Jag fick två sorters te!! De luktar galet gott, ska prova dem ikväll efter nattningen. Jag blev så längtig efter julen nu eftersom det ena innehåller saffran/chilli, luktar som lussebullar. :mums: De andra heter Bombay chai, luktar också som ett riktigt Smyfröken te. :loving: :mums: Mannen sa direkt "Du har ju fått två Malin teer". :tumup:
På det kanongod choklad och rosa merinoull som passar perfekt till filten jag stickar!

Så nu kryper jag snart upp i soffan med stickningen och myser med en kopp Malin-te! :heart:
Användarens profilbild
Av Smyfröken
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla Skickat Fått
Ellynil Skickat
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat o fått
Ketronya Skickat Fått
MaddemoaSkickat
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia
mimpen Skickat & Fått
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat Fått
Av Miltonia
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla Skickat Fått
Ellynil Skickat
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat o fått
Ketronya Skickat Fått
MaddemoaSkickat
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia Skickat
mimpen Skickat & Fått
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat Fått
Smyfröken skrev:Jag fick också paket idag! :vågen:

Stort tack Ellynil! :heart:
Jag fick två sorters te!! De luktar galet gott, ska prova dem ikväll efter nattningen. Jag blev så längtig efter julen nu eftersom det ena innehåller saffran/chilli, luktar som lussebullar. :mums: De andra heter Bombay chai, luktar också som ett riktigt Smyfröken te. :loving: :mums: Mannen sa direkt "Du har ju fått två Malin teer". :tumup:
På det kanongod choklad och rosa merinoull som passar perfekt till filten jag stickar!

Så nu kryper jag snart upp i soffan med stickningen och myser med en kopp Malin-te! :heart:
Vad kul att du gillade det! :D
Jag fick inte tag i garnet jag hade tänkt så jag var lite orolig. Men då passade det ändå. :tumup:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla Skickat Fått
Ellynil Skickat
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat o fått
Ketronya Skickat Fått
MaddemoaSkickatoch fått
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia Skickat
mimpen Skickat & Fått
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat Fått
Användarens profilbild
Av milimina
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla Skickat Fått
Ellynil Skickat
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat o fått
Ketronya Skickat Fått
MaddemoaSkickatoch fått
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina SkickatFått
Miltonia Skickat
mimpen Skickat & Fått
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat Fått
Jag har också fått paket idag! :vågen: Ett grönt, fint paket! :app: Fast jag vet inte riktigt vem det är ifrån? milimina kanske?

Bild

Teet är smaksatt med fläder- och rabarber/gräddarom. Det är verkligen jättegott och precis i min smak. Chokladen är verkligen supergod! Mjölkchoklad fylld med hasselnötskräm. Sitter och njuter av den just nu. :mums:
Garnet är mjukt och skönt. Det är lammull och bomull :loving: Funderar för fullt på vad det ska bli!
Tack så väldigt mycket!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?