Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

mimpen skrev:
Ketronya skrev:En rent hypotetisk fråga, om någon är allergisk mot tex soja, är det ok med sojalecitin då? :lol:
Jag tror att de flesta gör det. Men kanske ej alla.
:iagree:

Och i just det här sammanhanget är sojalecitin helt OK! 8)
Miltonia skrev:
mimpen skrev:
Ketronya skrev:En rent hypotetisk fråga, om någon är allergisk mot tex soja, är det ok med sojalecitin då? :lol:
Jag tror att de flesta gör det. Men kanske ej alla.
:iagree:

Och i just det här sammanhanget är sojalecitin helt OK! 8)
Se där ja! Då tackar jag för upplysningen! :tumup:
Användarens profilbild
Av Ellynil
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla
Ellynil Skickat
Fryle Skickat
HPe Skickat
Ketronya
MaddemoaSkickat
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia
mimpen Skickat
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat
Användarens profilbild
Av ellla
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla Skickat Fått
Ellynil Skickat
Fryle Skickat
HPe Skickat
Ketronya
MaddemoaSkickat
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia
mimpen Skickat
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat
Användarens profilbild
Av Smyfröken
Vitsippa skrev:
Vitsippa skrev:
Smyfröken skrev:
Vitsippa skrev:Idag fanns det spännande te, god choklad och jättemjukt rött ullgarn i min brevlåda! :vågen:
Tack Smyfröken!!! :D
Hoppas att du får användning av garnet. Gillade också chokladen. Köpte en till mig också.. :oops:
Jag har planer på en babymössa och ev vantar till. :-)

Ena nystanet tog just slut. Det blir en virkad kofta åt lillkillen. :tumup:
Vad roligt. Du lägger väl ut en bild sen. :tumup:
Madde O skrev:Jag behöver ta mig ner på stan för att fixa chokladen, ska ge det ett försök imorgon. Tänkte även skicka i samma veva, håller tummarna för att planen håller! :tumup:

Ni är mycket smarta som säkrar chokladen faktiskt. :lol:
Det funkade, jag har fått post! :vågen:
Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla Skickat Fått
Ellynil Skickat
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat
Ketronya
MaddemoaSkickat
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia
mimpen Skickat
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat
Madde O skrev:Hoppas det blir bra Fryle! Jag är glad att paketet kom fram! :vågen:
Lite mer info kan jag ju bjuda på också :D Teet kommer från Muddus i Kolparbo där min farmor och farfar bodde på 40-50-talet och fram till 70-någongång. Nu har barnbarnet till en av deras grannar byggt chokladmakeri och restaurang av/i ladan och de blandar även eget te på plats. De har odlingar bakom ladan och gör så mycket de kan själva. Det var kul att åka dit och få lite släkthistoria berättad direkt av en av ägarna. Hon hade tom vart hemma hos farmor och köpt växter av dem när hon var liten så hon berättade en massa när jag var dit. Farmors och farfars bröllopsfoto är taget utanför Kolparbo gård, där muddusägarna bor idag. :lol:
Madde O skrev:Hoppas det blir bra Fryle! Jag är glad att paketet kom fram! :vågen:
Det blir jättebra! :heart: Garnet är både snyggt och skönt, det luktar jättegott om teet och chokladen (tänker jag inte låtsas om att den finns förrän jag är ensam med den. :hide: )
Madde O skrev:
Lite mer info kan jag ju bjuda på också :D Teet kommer från Muddus i Kolparbo där min farmor och farfar bodde på 40-50-talet och fram till 70-någongång. Nu har barnbarnet till en av deras grannar byggt chokladmakeri och restaurang av/i ladan och de blandar även eget te på plats. De har odlingar bakom ladan och gör så mycket de kan själva. Det var kul att åka dit och få lite släkthistoria berättad direkt av en av ägarna. Hon hade tom vart hemma hos farmor och köpt växter av dem när hon var liten så hon berättade en massa när jag var dit. Farmors och farfars bröllopsfoto är taget utanför Kolparbo gård, där muddusägarna bor idag. :lol:
Vad roligt! :D
Fryle skrev:
Det blir jättebra! :heart: Garnet är både snyggt och skönt, det luktar jättegott om teet och chokladen (tänker jag inte låtsas om att den finns förrän jag är ensam med den. :hide: )
Va bra! :wink:
Ooooh! Det är inte varje dag man får ett cornflakespaket i postlådan. bara det var ju kul! Och innehållet sen! :loving:

Ljuvligt lila garn. Brunkullans röda te som var supersmarrigt. Och jordgubbs-cheesecake-choklad. Jag typ dog vad gott det var! Extra fint satt det efter att jag just kommit hem från en tur till akuten med misstänkt blodpropp i lungan (nej, det var inget, men att bara behöva åka dit var ju ingen höjdare). Jag lyckades dock låta bli att moffa hela chokladbiten i ett svep utan har sparat lite till i afton också! Den var typ dregelgod!

Tack Crazy magpie! :loving:
Användarens profilbild
Av mimpen
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla Skickat Fått
Ellynil Skickat
Fryle Skickat / Fått
HPe Skickat
Ketronya
MaddemoaSkickat
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia
mimpen Skickat & Fått
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?