Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Madde O skrev:Jag behöver ta mig ner på stan för att fixa chokladen, ska ge det ett försök imorgon. Tänkte även skicka i samma veva, håller tummarna för att planen håller! :tumup:

Ni är mycket smarta som säkrar chokladen faktiskt. :lol:
Snart så, allt inhandlat och klart. Ska packas och skickas också, blir imorgon det! :vågen:
Av majo0322
Nu har jag äntligen skickat. Jag glömde skriva vem det var ifrån, men jag tror att mottagaren kommer att känna igen andressen. Det vita, gröna och blå är samma garn från början, och färgat med koolaid. De andra är mina egna favoriter, och en sort som jag var sugen på att testa :)
binaem
CrazyMagpie
ellla
Ellynil
Fryle Skickat
HPe Skickat
Ketronya
MaddemoaSkickat
Madde O
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia
mimpen Skickat
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat[/quote]
Av Madde O
binaem
CrazyMagpie
ellla
Ellynil
Fryle Skickat
HPe Skickat
Ketronya
MaddemoaSkickat
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia
mimpen Skickat
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat
Användarens profilbild
Av Smyfröken
Vitsippa skrev:Idag fanns det spännande te, god choklad och jättemjukt rött ullgarn i min brevlåda! :vågen:
Tack Smyfröken!!! :D
Hoppas att du får användning av garnet. Gillade också chokladen. Köpte en till mig också.. :oops:
En rent hypotetisk fråga, om någon är allergisk mot tex soja, är det ok med sojalecitin då? :lol:
Tack Binaem för det fina paketet! :D Chokladet föll mig mycket väl i smaken och teet luktade väldigt gott!

Lyxigt garn, och så skönt att slippa nysta det själv, hälsa och tacka liten från mig! :tumup:
Jag har fått paket! :vågen:
Efter en skitdålig vecka vände plötsligt allt!
Tack snällla maddemoa! Älskar moussechokladerna när jag är på chokladhumör( vilket jag VERKLIGEN är!) , jättekul med olika sorters teer för mej som inte har nån koll- ska börja smaka i morrn!- och slutligen jättefint garn. Gillar verkligen färgen på det. Känns mjukt och skönt. Enda problemet är att många vi känner ska ha barn o det känns perfekt för barnkläder, men jag vill nog ha nåt själv. :rodna:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
binaem
CrazyMagpieSkickat Fått
ellla
Ellynil
Fryle Skickat
HPe Skickat
Ketronya
MaddemoaSkickat
Madde O Skickat
majo0322SkickatFått
milimina
Miltonia
mimpen Skickat
VitsippaSkickatFått
SmyfrökenSkickat

Här händer det grejer! Igår fick jag ett härligt paket från Vitsippa (Tack! :heart: ) och idag skickade jag iväg ett paket som jag hoppas kan falla min mottagare i smaken! :D

Det jag fick från Vitsippa...
Bild

Spännande garn av ekologisk ull och nässlor(!) te med hallonsmak och apelsinchoklad :mums:
Jag tror att de där garnnystanen kan komma att förvandlas till flätmönstrade pulsvärmare/halvvantar, eller har du något tips annars Vitsippa? :D

(har bild på det jag skickade också, men jag ska kke spara den tills dess det kommit fram?)
Användarens profilbild
Av ellla
majo0322 skrev:Nu har jag äntligen skickat. Jag glömde skriva vem det var ifrån, men jag tror att mottagaren kommer att känna igen andressen. Det vita, gröna och blå är samma garn från början, och färgat med koolaid. De andra är mina egna favoriter, och en sort som jag var sugen på att testa :)
Det var till MIG!
Hela bilen luktar underbart av theet, det ska bli spännande att prova :) Ska prova ikväll när det lilla vilddjuret somnat så han inte smaskar i sig all min choklad!
Garnet ser jättefint ut! Och mjukt är det!

Tack för ett superfint paket som värmde ända in i hjärtat :heart:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Vitsippa skrev:
CrazyMagpie skrev: Spännande garn av ekologisk ull och nässlor(!) te med hallonsmak och apelsinchoklad :mums:
Jag tror att de där garnnystanen kan komma att förvandlas till flätmönstrade pulsvärmare/halvvantar, eller har du något tips annars Vitsippa? :D
Tydligen använde man nässlor i garn förr för att göra det mer slitstarkt. Jag köpte samma till mig själv utan att ha någon riktig plan för vad det ska bli. Kanske virkade mystossor eller något.
Ah! Där ser man! :D

Det var väldigt fin lyster i det och känns mjukt och skönt så det blir nog bra vilket som! :)
Ketronya skrev:Tack Binaem för det fina paketet! :D Chokladet föll mig mycket väl i smaken och teet luktade väldigt gott!

Lyxigt garn, och så skönt att slippa nysta det själv, hälsa och tacka liten från mig! :tumup:
Varsågod!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?